تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۸۷۵۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی خبر داد:
ستاره‌دار شدن بیمارستان‌های تامین اجتماعی
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با اشاره به مدل جدید اعتبار بخشی بیمارستان‌ها ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال 95 همه بیمارستان‌های تامین اجتماعی در سطح قابل قبولی به لحاظ هتلینگ بیمارستانی قرار گرفته باشند.

دکتر محمدعلی همتی ارتقای هتلینگ بیمارستانی و تداوم استقرار سیستم اچ.آی.اس بیمارستانی را دو برنامه مهم سازمان تامین اجتماعی در بخش درمان در سال جاری اعلام کرد و گفت: طی دوسال ارتقای هتلینگ تمام بیمارستان‌های کشور را به سطح "سه ستاره" خواهیم رساند.

وی افزود: برای این کار بودجه قابل توجهی در نظرگرفته شده است و تیم کارشناسی در ستاد سازمان تشکیل شده است که تک تک بیمارستان‌های کشور را با هشت ملاک از جمله تاسیسات، تجهیزات، مبلمان ساختمان‌ها و لابی، لوازم بهداشتی و ... مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال 95 همه بیمارستان‌های تامین اجتماعی در سطح قابل قبولی به لحاظ هتلینگ بیمارستانی قرار گرفته باشند.

همتی در پاسخ به اینکه اکنون چند بیمارستان تامین اجتماعی ستاره دار هستند؟ گفت: این نشان، مدل جدید اعتبار بخشی وزارت بهداشت است و هنوز هیچ بیمارستانی در کشور ستاره ندارد، از حالا به بعد بناست این اتفاق بیفتد و ارزیابی‌ها بروز و تازه خواهند شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار