تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۸۷۶۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازنشستگان جهاد کشاورزی دزفول برای دریافت مطالبات خود روز شماری می‌کنند
بازنشستگان مدیریت جهاد کشاورزی دزفول با گذشت دو سال از زمان بازنشستگی همچنان برای دریافت مطالبات خود روز شماری می کنند.

یکی از نمایندگان این بازنشستگان روز یکشنبه ضمن تشریح مشکلات بازنشستگان مدیریت جهاد کشاورزی دزفول ناشی از پرداخت نشدن مطالبات آنها گفت: 16 بازنشسته هر یک رقمی بین 250 تا 300 میلیون ریال به عنوان پاداش سنوات خدمت طلبکارند.

غلامحسین کوثری کیا افزود: برخی از این افراد با داشتن سابقه حضور در جبهه های نبرد در هشت سال دفاع مقدس ،بیش از 30 سال در مناطق محروم و دور افتاده شهرستان دزفول مشغول خدمت بوده اند.

وی اظهار کرد: پیگیری مکرر از طریق سازمان جهاد کشاورزی خوزستان برای دریافت مطالبات این بازنشستگان از شهریورماه سال 1392 تاکنون بی نتیجه بوده و اقدامی در این رابطه صورت نگرفته است.

این بازنشسته مدیریت جهاد کشاورزی دزفول همچنین با اشاره به مشکلات مالی این بازنشستگان بیان داشت: برخی از این افراد در تنگنای مالی بسر می برند.

منصور کیانی فر دیگر بازنشسته مدیریت جهاد کشاورزی دزفول نیز گفت: این افراد در حالی بازنشسته شده اند که علاوه بر اینکه تجلیلی از خدمات 30 ساله آنها صورت نگرفته بلکه مطالبات قانونی آنان نیز پرداخت نمی شود.

وی افزود: مدیریت جهاد کشاورزی دزفول طی یک نامه اداری ساده حکم بازنشستگی این افراد را به آنان ابلاغ کرده و از آن پس دیگر پاسخگوی مشکلات و مطالبات آنان نیست.

مدیر جهاد کشاورزی دزفول ضمن تایید پرداخت نشدن مطالبات این بازنشستگان گفت: اعتبار لازم برای پرداخت پاداش سنوات خدمتی این بازنشستگان وجود ندارد اما پیگیری برای حل مشکل آنها و پرداخت مطالباتشان از طریق سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در دست انجام است.

احمد زارعی افزود: علاوه بر بازنشستگان مذکور در سایر شهرهای استان خوزستان نیز چنین مشکلی پیش آمده که سازمان جهاد کشاورزی خوزستان پیگیر تامین اعتبار برای پرداخت مطالباتشان می باشد.

سایر بازنشستگان مدیریت جهاد کشاورزی دزفول که پیش از شهریورماه 92 بازنشست شده اند پاداش سنوات خدمتی خود را دریافت کرده اند.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
حیاتقلی کریمی
|
-
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
0
0
2سال میگذره ولی هنوز پاداش سنوات رو نداده اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۶
0
0
بازنشستگان جهاد کشاورزی درآذربایجانشرقی که درسال 93 پاداش سنوات خدمتی خود را دریافت نکردند
:
:
:
آخرین اخبار