تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۸۷۶۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وزیر کشور، میهمان ویژه برنامه‌های سالروز آزادی خرمشهر
رییس هیات رزمندگان و عاشقان ثارالله شهرستان خرمشهر گفت: به مناسبت گرامی داشت سالروز آزادسازی خرمشهر 15 ویژه برنامه مذهبی و فرهنگی از سوی این هیات در خرمشهر اجرا می شود و وزیر کشور میهمان ویژه این مراسم در روز سوم خرداد است.

عبدالکریم ملاعلیزاده  در نشست خبری با خبرنگاران رسانه ها در خرمشهر، گفت: سی ام اردیبهشت ماه جاری گردهمآیی ویژه بانوان شهرستان با حضور همسر شهید علی محمدی دانشمند هسته ای کشور در مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس خرمشهر اجرا می شود.

ملاعلیزاده اظهار داشت: صبح پنجشنبه 31 اردیبشهت ماه، همه مسوولان محلی خرمشهر در آیین غبارروبی مزار شهیدان آبادان و خرمشهر شرکت می کنند.

وی از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در روز جمعه اول خرداد ماه با حضور مردم شهرستان خبر داد و افزود: برنامه این همایش به صورت پخش زنده از شبکه 3 سیمای جمهوری اسلامی پخش می شود.

رییس هیات رزمندگان و عاشقان ثارالله خرمشهر ادامه داد: همچنین برنامه های جشن نشاط و شادابی همزمان با اعیاد شعبانیه با هماهنگی سازمان منطقه آزاد اروند در پنج نقطه شهر برگزار می شود.

وی برگزاری برنامه بانوای کاروان را یادآور شد و گفت: این برنامه به مدت سه شب با حضور یادگاران دفاع مقدس و هماهنگی لشکر 7 زرهی ولیعصر(عج) برگزار می شود.

ملاعلیزاده همچنین از برگزاری گردهمآیی نیروهای مسلح در مقابل مسجد جامع خرمشهر خبر داد و گفت: اجرای این برنامه، سوم خردادماه با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور پیش بینی شده است.

وی گفت: همچنین علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی مهمان و سخنران ویژه این مراسم می باشد.

رییس هیات رزمندگان و عاشقان ثارالله خرمشهر همچنین با بیان آغاز برگزاری مسابقات فرهنگی هنری به مناسبت گرامی داشت آزادی خرمشهر خبر داد و گفت: برگزاری مسابقات طراحی و نقاشی با عنوان مقاومت، دفاع مقدس و بیداری جهان اسلام در کتابخانه های عمومی پیش بینی شده است و تا 25 اردیبهشت ادامه دارد.

سوم خردادماه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس در تقویم کشور به عنوان روز مقاومت، ایثار و پیروزی نامگذاری دشه است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار