تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۸۷۶۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار رامهرمز:
صنوف پر سروصدا به خارج از شهر رامهرمز منتقل می‌شوند
شهردار رامهرمز از انتقال صنوف پر سروصدا به خارج از شهر خبر داد.

سید عبدالحسین حسینی امروز اظهار کرد: در راستای فراهم آوردن خدمات بیشتر به شهروندان و آسایش مردم، به‌ زودی اقدام به انتقال صنوف پر سروصدا به خارج از شهر خواهیم کرد.

وی ادامه داد: به همین منظور زمینی در حومه شهر برای احداث شهرک به صنوف پر سروصدا اختصاص داده شده که با رفع معارض توسط دادگاه به زودی اقدام به آماده سازی و واگذاری آن خواهیم کرد.

شهردار رامهرمز تصریح کرد: در مرحله نخست این طرح، جوشکاران، نجاران، آلومینیوم سازان و کابینت سازان از سطح شهر به این مکان منتقل خواهند شد و در فاز بعدی تعمیرگاه‌های خودرو، صافکار و رنگ آمیزها نیز به بیرون از شهر منتقل می‌شوند.

حسینی ادامه داد: این صنوف در سطح شهر سال‌هاست که به شیوه سنتی و معمول خود فعالیت می‌کنند که از نظر زیست محیطی و ایجاد سروصدا مشکلات جدی برای مردم به وجود آورده‌اند.

وی در پایان، ضمن انتقاد از تامین اجتماعی شهرستان بابت برداشت‌های بی‌رویه از حساب‌های شهرداری گفت: یک از مشکلات جدی ما با تامین اجتماعی بابت طلب سال‌های گذشته است که شهرداران قبلی به این سازمان پرداخت نکرده و امروز بی‌رویه پول برداشت می‌کنند و ما را در انجام وظایف خود با مشکلات جدی روبرو ساخته‌اند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار