تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶
کد خبر: ۸۷۷۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون سازمان منطقه آزاد اروند:
عایدی مردم خرمشهر از مسئولان در سوم خرداد تنها حرف‌ و وعید است
معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند گفت: عایدی مردم خرمشهر از مسئولان در سوم خرداد تنها حرف‌ و وعید است.

محمد‌علی نورانی در جلسه برنامه‌ریزی مراسم سالروز آزادسازی خرمشهر با اشاره به مقاومت 45 روزه مردم خرمشهر، آن را مقوله مهم و تاثیر گذار خواند و اظهار کرد: 45 روز مقاومت در برابر لشکر‌ها و گردان‌ها و ایستادگی جانانه مردم خرمشهر به اعتقاد من حتی بزرگ‌تر واقعه عظیم فتح خرمشهر است.

وی در ادامه گفت: در سال‌های گذشته در سوم خرداد اتفاقات بزرگی در خرمشهر می‌افتاد که به این مناسبت رئیس جمهور و فرماندهان ارشد نظامی با انجام رژه‌های خاص این مناسبت را پاس می‌داشتند اما امروزه شاهد هستیم که روز به روز این مناسبت کم رنگ‌تر می‌شود.

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه درآستانه سوم خرداد آوازه خرمشهر فراگیر می‌شود، از کوتاهی وبی‌نتیجه بودن این دوره زمانی پرهیاهو اما کوتاه ابراز گلایه‌مندی کرد و افزود: از سوم خرداد تنها حرف‌ها و وعده‌ها باقی می‌ماند و با گذشت سوم خرداد همه چیز پایان می‌پذیرد و خرمشهر غریب با کوله‌باری از مشکلات دوران دفاع مقدس باقی می‌ماند و هیچ گونه اتفاقی در این شهر صورت نمی‌گیرد.

وی در ادامه به برنامه‌های سازمان منطقه آزاد اروند به مناسبت سالروز فتح خرمشهر اشاره کرد و متذکر شد: سازمان منطقه آزاد اروند نیز به صورت مستقل برای اجرای برخی برنامه‌ها به مناسبت فتح خرمشهر برنامه ریزی کرده است.

نورانی با تاکید بر ملی بودن برنامه‌های اجرایی توسط منطقه آزاد اروند، به برشماری این برنامه‌ها پرداخت و تصریح کرد: برنامه‌هایی همچون دعوت از پیشکسوتان هنر و ادب و برگزاری برنامه‌ای متنوعی مانند برگزاری جشنواره عکس و جایزه ادبی و همچنین ترجمه کتاب از جمله برنامه‌هایی است که به این مناسبت توسط سازمان منطقه آزاد اروند اجرا خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند‌ آمادگی این سازمان را برای کمک به اجرای برنامه‌های سایر ارگان‌ها در حد توان این منطقه اعلام کرد و در ادامه متذکر شد: این سخن به معنا تامین تمام هزینه برگزاری برنامه نیست اما به ارگان‌هایی که برای اجرای برنامه نیاز به کمک داشته باشند و این امر توسط فرماندار اطلاع داده شود در حد توان کمک خواهیم کرد.

وی از پیشنهاد ملاوردی مشاور رئیس جمهور در امور بانوان در رابطه با اجرای ویژه برنامه‌ای به مناسبت سوم خرداد خبر داد و گفت: به پیشنهاد ملاوردی مشاور رئیس جمهور در امور بانوان قرار است ویژه برنامه‌ای در مورد زنان و دفاع مقدس در منطقه آزاد اروند اجرایی شود.

نورانی در پایان بیان کرد: امیدورایم با اتحاد موجود بتوانیم به گونه‌ای عمل کنیم که گوشه‌ای از زحمات رزمندگان به نمایش گذاشته شده و ذره‌ای از زحمات رزمندگان و خانواده‌های شهدا به نمایش درآید.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار