تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۸۷۷۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عملیات اجرایی سه طرح راهسازی در خرمشهر آغاز شد
عملیات اجرایی سه پروژه راه و شهرسازی روز سه شنبه در شهرستان خرمشهر آغاز شد.

رضا جلالی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خرمشهر گفت: یکی از این پروژه ها شامل طرح چهار خطه ورودی شهر به طول پنج کیلومتر از جاده اهواز به خرمشهر با اعتباری بیش از پنج میلیارد ریال است.

وی اجرای فاز نخست ساماندهی و اجرای روکش آسفالت محور جاده امام صادق (ع) به طول 11 کیلومتر با اعتبار 800 میلیون ریال از محل اعتبارات سازمان منطقه آزاد اروند را از دیگر طرح های اجرایی عنوان کرد و افزود:این طرح تا 45 کیلومتر تا پل سوم خرداد ادامه می یابد.

جلالی اظهار داشت: اصلاح و زیرسازی این محور با توجه به تردد خودروهای سنگین از پل سوم خرداد و جاده دارخوین تا پایانه مرزی شلمچه و بندر و دریانوردی خرمشهر در دستور کار قرار گرفت و فاز نخست این طرح نیز اجرایی شد.

رییس اداره راه و شهرسازی خرمشهر همچنین، آغاز عملیات ساماندهی روکش آسفالت راه های روستایی شهرستان را یادآور شد و گفت: این پروژه به طول 19 کیلومتر برای نوسازی راه ارتباطی روستاهای ام الطلول، معمره صنگور، حفارشرقی، مصلاوی، مندوان، دیم ابن نجم و قصبه منیعات آغاز شده است.

جلالی افزود: طرح بهسازی راه روستایی از محل اعتبارات ماده 180 قانون توسعه روستایی به میزان 300 میلیارد ریال برای ساماندهی اجرای روکش آسفالت هفت روستای شهرستان خرمشهر اجرا می شود.

در مسیر محور جاده امام جعفر صادق(ع) – اهواز حدود 15 روستا قرار دارد که علاوه بر تردد ماشین آلات کشاورزی روستایی در این مسیر، خودروهای سنگین از جاده اهواز آبادان به سمت پل سوم خرداد تا مرز شلمچه و بندر و دریانوردی خرمشهر تردد دارند.
:
:
:
آخرین اخبار