تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۲
کد خبر: ۸۷۷۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس هیئت تیراندازی استان خوزستان:
نخستین سالن تیراندازی «سوئیس اسکور» خوزستان احداث می‌شود
رئیس هیئت تیراندازی خوزستان گفت: نخستین سالن تیراندازی سوئیس اسکور استان خوزستان با همکاری منطقه آزاد اروند ساخته می‌شود
محمد‌سالار محمدنیا اظهار داشت: نخستین سالن تیراندازی سوئیس اسکور استان خوزستان با همکاری منطقه آزاد اروند ساخته می‌شود.

وی افزود: این سالن براساس استانداردهای جهانی ساخته می‌شود و از آنجا که در سطح استان سالن‌هایی با استاندارد جهانی نداریم، نخستین سالن سوئیس اسکور استان است.

رئیس هیئت تیراندازی استان خوزستان بیان کرد: در سال 93 برای نخستین بار بعد از گذشت 15 سال تیراندازان استان توانستند در مسابقات کشوری مقام چهارم را کسب کنند.

وی با بیان اینکه سال گذشته 5 مدال کشوری را تیراندازان خوزستانی به دست آوردند، افزود: در سال گذشته 8 نفر از تیرندازان استان برای شرکت در اردوهای تیم ملی دعوت شدند به طوری که وحید گل خندان از اعضای ثابت تیم ملی است.

محمدنیا درباره اقدامات صورت گرفته در سال 93 عنوان کرد: 3 دوره مربیگری، یک دوره داوری، 2 دوره بازآموزی مربیگری و مسابقات لیگ بر‌تر استان با شرکت6 تیم از آقایان و 5 تیم بانوان برگزار شد.

وی درباره برنامه‌های امسال هیئت تیراندازی خوزستان گفت: مسابقات لیگ به صورت فصلی و کلاس‌های بازآموزی دوره‌های مربیگری با هدف آشنایی بیشتر با قوانین، بازیابی اطلاعات ورزشی و جذب آنان در کادر مربیان استان، برگزار می‌شود.

رئیس هیئت تیراندازی استان خوزستان اظهار داشت: در مبحث قهرمانی، استان خوزستان با توجه اظهارات اعلام شده توسط فدراسیون تیراندازی با وجود4 تیم در لیگ بر‌تر تیراندازی آقایان و یک تیم در لیگ بر‌تر تیراندازی بانوان جزو لیگ‌های کشوری پیشتاز به شمار می‌رود.

وی نسبت به برنامه‌های آموزشی هیئت تیراندازی استان خوزستان گفت: برگزاری کلاس‌های روزانه برای رده‌های سنی مختلف و برگزاری کلاس‌های اهداف سربازی در شهرستان‌های استان به طوری که در اردیبهشت ماه امسال برگزاری کلاس اهداف سربازی را در اهواز شاهد خواهیم بود.

محمدنیا بیان کرد: درصدد استعدادیابی در مدارس، دانشگاه‌ها و شرکت‌هایی که تیراندازی در آن‌ها فعال است مانند مناطق نفت خیز و همچنین در حال آموزش نونهالان به منظور پیشرفت این رده سنی هستیم.

سالن تیراندازی «سوئیس اسکور» سالن تیراندازی با استانداردهای جهانی است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار