تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۸۸۰۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حضور مدیر عامل منطقه آزاد اروند در کنفرانس سرمایه گذاری مناطق آزاد ایران در آلمان
معرفی فرصتهای سرمایه گذاری به منظور جذب منابع، مهمترین هدف این سازمان در بخش سرمایه گذاری خارجی است.

مدیر عامل این سازمان و هیئت همراه در حوزه معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری، به منظور معرفی فرصتها و توانمندیهای این منطقه در کنفرانس شناخت فرصت های سرمایه گذاری مناطق آزاد ایران در شهر فرانکفورت آلمان شرکت کرد.

در این کنفرانس که با حضور رئیس اتاق بازرگانی آلمان برگزار گردید، فرصت های سرمایه گذاری و شناخت ظرفیت های بالقوه و بالفعل مناطق آزاد ایران مورد بررسی و مطالعه قرار گرفت.

در این میان معرفی اروند به عنوان منطقه ای با موقعیت منحصر به فرد و استراتژیک در تولید سرمایه های فیزیکی در حوزه های انرژی، صنایع تبدیلی و غیر تبدیلی، تجارت، بازرگانی، حمل و نقل و ترانزیت ، و همچنین پرورش و آموزش نیروی کار ماهر و متخصص به عنوان دو بازوی مهم در یک اقتصاد دو بخشی به تعبیر یوزاوا، اقتصاد دان و ریاضی دان معاصر ژاپنی، به سرمایه گذاران خارجی ، می تواند نقطه آغازی برای ایجاد روابط  اقتصادی فراملی در منطقه ای سرشار از فرصت ها و پتانسیل های اقتصادی باشد.

این نگرش یوزاوایی ساختار اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند، حرکت به سمت جهش و تحول اصولی و برنامه ریزی شده و منظم اقتصادی و تجاری را در این منطقه رغم خواهد زد.
:
:
:
آخرین اخبار