تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۸۸۱۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مشكل تكراری بر سر راه فوتسال ‌حفاری
مدیرعامل باشگاه ملی‌حفاری گفت: هنوز شرکت یا عدم‌شرکت‌ تیم فوتسال‌مان در لیگ برتر کشور مشخص نیست و حضورمان منوط به تصمیم اعضای هیات مدیره باشگاه  است.

علیرضا مرادحاجتی اظهاركرد: وضعیت تیم فوتسال‌ باشگاه برای حضور در لیگ برتر کشور هنوز مشخص نیست. ماه یك شركت دولتی هستیم و بودجه ورزشی باشگاه، اواخر خرداد یا اوایل تیرماه مشخص خواهد شد و پس از آن در خصوص تیم​داری در تمام رشته​هایی كه داریم، تصمیم​گیری خواهد شد و این موضوع شامل حال رشته فوتسال​مان هم می​شود.

وی افزود: سال گذشته نیز ما برای حضور در لیگ برتر فوتسال كشور چنین مشكلی را داشتیم كه پس از مشخص شدن بودجه ورزشی باشگاه، در نهایت اعضای هیات مدیره تصمیم به تیم​داری گرفتند و یك هفته مانده به آغاز مسابقات، ما هم برای شرکت در لیگ اعلام آمادگی كردیم.

مدیرعامل باشگاه ملی‌‌حفاری خاطرنشان‌كرد: در هر صورت با توجه به این‌که بودجه باشگاه مشخص نشده است، نمی​توانم در خصوص این‌كه تیم فوتسال‌مان در لیگ شركت می‌كند یا خیر، نظری داشته باشم. هنوز هم هیچ اقدامی در خصوص تعیین كادرفنی و انتخاب بازیكن نداشته​ایم.

وی در ادامه گفت: ملی‌حفاری در رشته​های فوتسال آقایان و بانوان، فوتبال، كاراته، تیراندازی، وزنه‌برداری و گلف فعال است و همان‌طور كه اشاره داشتم درنهایت با تعیین بودجه و نشستی كه اعضای هیات مدیره خواهند داشت، مشخص می​شود که ورزش ملی‌حفاری در سال جاری چه روندی را در پیش خواهد گرفت.

حاجتی در پایان بیان‌كرد: در هر صورت ما احترام گذاشتیم و در مراسم قرعه​كشی لیگ برتر فوتسال شركت كردیم ولی هنوز بقا و یا عدم آن در لیگ برتر مشخص نیست و حضورمان منوط به تصمیم اعضای هیات مدیره باشگاه دارد. اگر تصمیم به تیم​داری گرفته شد، ما هم پس از آن كارهای مرتبط با انتخاب سرمربی و بازیكن را انجام می​دهیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار