تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۸۸۱۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تفاهم‌نامه همکاری میان منطقه آزاد اروند و فدراسیون تیراندازی منعقد می‌شود
منطقه آزاد اروند با فدراسیون تیراندازی، جهت همكاری​های بیشتر و كمك به رشد این رشته در خوزستان و شهرستان آبادان، تفاهم​نامه‌ای منعقد خواهد كرد.

سیدسالار محمدنیا، رییس هیات تیراندازی استان اظهار كرد: این تفاهم​نامه قرار است سوم خردادماه هم‌زمان با سالروز فتح خرمشهر با حضور مسوولان ارشد منطقه آزاد اروند، رییس فدراسیون و خود من در محل فدراسیون بسته شود.

وی بیان‌كرد: انعقاد این تفاهم​نامه جهت همكاری، سرمایه​گذاری و كمك به رشد تیراندازی در استان و شهرستان آبادان است كه این اقدام با پیگیری​های هیات استان و مسوولان شهرستان آبادان از جمله امام‌جمعه و هیات آن شهرستان بوده است.

رییس هیات تیراندازی خوزستان گفت: طی این همكاری قرار است یك سالن 40 خطه تیراندازی در آبادان احداث شود كه با راه​اندازی این سالن می​توانیم میزبان مسابقات كشوری و اردوهای تیم‌ملی باشیم.

وی افزود: پیش از این، كشور عراق جهت برگزاری اردوی تیم‌ملی‌شان در خوزستان به ما پیشنهاد داده بود اما به دلیل فراهم نبودن شرایط و امكانات لازم، این اردو در این‌جا برگزار نشد ولی با راه​اندازی این سالن می​توانیم میزبان چنین اردوهایی باشیم. راه​اندازی این سالن به پیشرفت هر چه بیشتر این رشته در استان كمك می​كند.
:
:
:
آخرین اخبار