تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۸۸۲۰۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار رامهرمز:
پارک حجاب رامهرمز بهسازی می‌شود
شهردار رامهرمز از بهسازی پارک حجاب رامهرمز با هزینه‌ای بالغ بر 530 میلیون تومان خبر داد.

سید عبدالحسین حسینی امروز اظهار کرد: عملیات بهسازی پارک حجاب رامهرمز را با هزینه‌ای بالغ بر 530 میلیون تومان اعتبار آغاز کرده‌ایم.

وی افزود: بخشی از هزینه این پارک از اعتبارات عمرانی و بخشی از درآمدهای جاری شهرداری تامین خواهد شد و تا پایان مرداد ماه شاهد بهره‌برداری آن خواهیم بود.

شهردار رامهرمز ادامه داد: با توجه به محور بودن رامهرمز ما بین شهرهای شمال شرق خوزستان توانستیم با هماهنگی استان، مرکز آموزش را در این شهر راه‌اندازی کنیم که مورد استفاده آموزشی شهرداری‌های شهرهای شمال شرق خوزستان قرار خواهد گرفت.

شهردار رامهرمز تصریح کرد: با توجه به اهمیت آموزش اصناف، به زودی در این محل اصناف مختلفی را که در شهر فعال هستند را نیز مورد آموزش‌های لازم شهروندی قرار خواهیم داد.

حسینی در پایان گفت: با توجه به مصوبات شورای ترافیک در مکان‌هایی که نیاز بود سرعت‌کاه نصب کردیم و در چند نقطه حادثه خیز از سطح شهر به زودی چراغ راهنمایی و علائم جدا کننده نیز نصب خواهد شد.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محمد مردانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
0
0
از شورای شهر و شهردار رامهرمز میخوام که فکری بحال وسایل غیر استاندارد این پارک کنند خصوصا سرسره والاکلنگ وسایر بازیهای مخصوص کودکان چرا که ممکن است اتفاقی بیفتد که قابل جبران نباشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
از شورای شهر بخواه با هم دعوا نکنند
:
:
:
آخرین اخبار