تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۸۸۲۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با تشکیل هیئت نظارت در سازمان منطقه آزاد اروند
اعضای هیئت‌رئیسه اتاق اصناف آبادان مشخص شدند
قائم‌مقام سازمان منطقه آزاد اروند گفت: عصر امروز پس از تشکیل هیئت نظارت در محل این سازمان، اعضای هیئت‌رئیسه اتاق اصناف آبادان مشخص و معرفی شدند.

عبدالله کعبی امروز با اشاره به اختلاف پیش‌آمده میان منطقه آزاد اروند و اتاق اصناف در خصوص نحوه برگزاری انتخابات و شکایت این اتاق به دیوان عدالت اداری، اظهار کرد: طی نشستی با اعضای اتاق اصناف و بررسی مسائل توانستیم به یک اجماع و توافق در این خصوص برسیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پس از تشکیل کمیسیون نظارت موضوع ماده 88 قانون نظام صنفی (منطقه آزاد) متشکل از دادستان، نماینده فرمانداری، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، نیروی انتظامی، بهداشت، صنعت معدن و تجارت و اتاق اصناف، به هیئت اجرایی (متشکل از فرمانداری، اداره صنعت معدن و تجارت و نماینده اتاق اصناف) اجازه برگزاری انتخابات داده شد.

وی تصریح کرد: بر این اساس «احمد زندی» به‌عنوان رئیس اتاق اصناف، «امین توانایی» به عنوان نائب‌رئیس اول، «رضا داود‌پور» به عنوان نائب‌‌رئیس دوم، «علیرضا هلالی» به عنوان دبیر اتاق اصناف و «مصطفی قبادی» به عنوان خزانه‌دار اتاق اصناف آبادان تعیین و معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه قبادی عضو علی‌البدل بوده است، یادآور شد: به دلیل استعفای شهریاری، مصطفی قبادی عضو علی‌البدل جایگزین وی شد.

قائم‌مقام سازمان منطقه آزاد اروند گفت: از آنجایی که ساماندهی واحدهای صنفی مهم‌ترین رویکرد این سازمان است، بنابراین انتظار می‌رود تا هیئت‌رئیسه جدید در این زمینه تلاش‌های بیشتر و موثرتری را بکنند.

کعبی افزود: از سوی دیگر با توجه به اینکه برخی از اعضای اتاق اصناف دوران مدیریت آن‌ها گذشته بود، از هیئت‌رئیسه جدید خواستار تعیین تکلیف آنان شدیم.

وی با اشاره به تلاش هیئت‌مدیره سازمان منطقه آزاد اروند در سال 93، برای کسب بخشودگی برای صنوف اظهار کرد: برای به حداقل رساندن مالیات قابل دریافت از صنوف در سال جاری در تلاش هستیم، چراکه اساس کار بایستی بر مبنای منطقه آزاد باشد.

وی با تأکید بر ساماندهی وضعیت بازار توسط اتاق اصناف تصریح کرد: فراهم کردن زیرساخت‌های مناسب برای بهبود فضای کسب‌و‌کار شهری مد نظر هیئت‌مدیره سازمان منطقه آزاد اروند است که اتاق اصناف می‌تواند در تحقق این امر نقش مهمی را ایفا کند.

کعبی در ادامه با بیان اینکه تعیین اعضای هیئت‌رئیسه اتاق اصناف در فضای بسیار خوبی به انجام رسید، یادآور شد: خرسندیم که این اتفاق خوب پس از گذشت یک سال پر از فراز و نشیب که از برگزاری انتخابات می‌گذرد، بالاخره رخ داد.

وی گفت: اعضای جدید هیئت‌رئیسه اتاق اصناف بایستی به جبران زمان از دست رفته بپردازند هر چند که با تلاش هیئت‌رئیسه قدیم اتاق اصناف هیچ رکودی در بازار صورت نگرفت.

قائم‌مقام سازمان منطقه آزاد اروند ابراز امیدواری کرد تا با توجه به تعامل خوب میان سازمان منطقه آزاد اروند، اتاق اصناف و سایر دستگاه‌ها اجرایی شهر از این مسئله در جهت ارائه خدمات خوب و مطلوب به شهروندان بهره کافی را ببریم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار