تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۸۸۲۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل آموزش فني و حرفه اي خوزستان اعلام كرد:
آغاز ثبت نام دومین آزمون متقاضیان صنعت ساختمان در سال 94
خوزنیوز: ثبت نام از متقاضیان آزمون سنجش مهارت در حوزه هاي صنعت ساختمان و صنايع دستي، فرش و نان و غله و... به صورت اينترنتي و هماهنگ كشوري از ساعت 8:00 صبح مورخ 31 اردیبهشت 94 آغاز و تا ساعت 24 هفتم خردادماه ادامه می یابد.

به گزارش خوزنیوز؛ مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان با اعلام اين خبر بیان داشت: دومین آزمون سنجش مهارت در حوزه هاي صنعت ساختمان، تفاهم‌نامه ها (صنايع دستي، فرش و نان و غله و...) سال 1394 در تاریخ 21 خرداد ماه سال جاری برگزار مي شود.

رحمن قلاوند درخصوص نحوه ثبت نام متقاضيان در بخش هاي صنعت ساختمان، تفاهم نامه ها( صنايع دستي، فرش و نان و غله و... ) بيان داشت: داوطلبان می توانند از تاریخ 31 اردیبهشت تا هفتم خردادماه با مراجعه به سایت http://advari.irantvto.ir  پس از خرید كارت اعتباري می توانند در حرفه مورد نظر خود ثبت نام نمايند.

قلاوند با اشاره به مراحل اجراي آزمون هاي سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله كتبي و عملي است كه متقاضيان بخش هاي صنعت ساختمان، تفاهم نامه ها( صنايع دستي، فرش و نان و غله و...) بايستي پس از ثبت نام در آزمون از 18 تا 20 خرداد با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی، كارت ورود به جلسه آزمون را دريافت نمايند.

وی بیان داشت: داوطلبان پس از شرکت در آزمون كتبي و كسب نمره قبولي براساس برنامه زمانبندي اعلام شده از سوی اداراه سنجش استان براي شركت در آزمون عملي باید به حوزه هاي تعيين شده مراجعه نمايند.
:
:
:
آخرین اخبار