تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۸۸۲۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پتروشیمی با کسب عنوان سومی به کار خود در لیگ بر‌تر بسکتبال پایان داد
تیم پتروشیمی بندرامام خمینی (ره) با کسب برد در برابر شهرداری گرگان توانست به عنوان سومی رقابت‌های لیگ بر‌تر امسال دست یابد.

تیم پتروشیمی بندرامام عصر امروز در دیدار رده بندی رقابت‌های لیگ بر‌تر بسکتبال در سالن اندیشه این شهرستان میزبان تیم بسکتبال شهرداری گرگان بود.

این دو تیم تا پیش از این بازی 15 بار به مصاف یکدیگر رفته بودند که هر 15 بازی را پتروشیمی بندرامام پیروز از سالن خارج شده بود.

تیم پتروشیمی بندر امام که قهرمانی در رقابت‌های امسال را از دست داده بود می‌خواست با این پیروزی مسابقات امسال را با مقام سومی به پایا برسد که با پیروزی در برابر شهرداری گرگان به این عنوان دست یافت.

پتروشیمی در کوار‌تر نخست این رقابت با نتیجه 22 بر 19 از حریف خود پیش افتاد و در دومین کوار‌تر توانست با یک بازی بهتر توانست با نتیجه 22 بر 15 پیروز شود تا نیمه نخست با نتیجه 44 بر 34 به سود آبی پوشان ثبت شود.

در کوار‌تر سوم باز هم پتروشیمی سر‌تر از حریف خود بود و توانست با نتیجه 22 بر 15 پیروز شود تا اختلاف امتیازات خود را به عدد 17 برساند. در کوار‌تر پایانی بازی شهرداری نمی‌خواست بازنده مطلق باشد دست به حملاتی زد اما بازهم پتروشیمی با نتیجه 19 بر 18 بازی را در کوار‌تر اخر به سود خود رقم زد.

در پایان پتروشیمی توانست با نتیجه 85 بر 67 به پیروزی برسد و با کسب مقام سومی لیگ بر‌تر امسال به کار خود پایان دهد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار