تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۸۸۲۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازديد هادي خامنه​اي از بيمارستان جانبازان اعصاب و روان اهواز
دبیرکل مجمع نیروهای خط امام(ره) به مناسبت روز جانباز، صبح امروز شنبه با حضور در جمع جانبازان بيمارستان اعصاب و روان بوستان اهواز، ضمن تبريك اين روز، بر اهميت مشاوره و مددكاري و همچنين تحكيم بنيان خانواده اين جانبازان تاكيد كرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین هادي خامنه​اي در اين بازديد ضمن تبريك روز جانباز به ديدار و گفت‌و​گو با جانبازان و كاركنان بيمارستان اعصاب و روان بوستان اهواز پرداخت. وي با تاکید بر پيگيري و بررسي مسائل جانبازان، خواستار كاهش فاصله بين خانواده‌هاي جانبازان اعصاب و روان شد.

وي همچنین از كارگاه​هاي مختلف آموزشي و بخش​هاي مختلف بيمارستان بازديد كرد و ریيس بیمارستان اعصاب و روان بوستان اهواز نيز به تشریح وضعيت كامل جانبازان این مرکز پرداخت. در اين بازديد، معاون سياسي اجتماعي فرمانداري اهواز وي را همراهي كرد.

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام(ره) سپس در گلزار شهدا اهواز حضور يافت و ضمن قرائت فاتحه​، بر مزار شهيد سردار هاشمي، شهيد تقوي و شهداي مدافع حرم نيز حضور پيدا كرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین هادي خامنه​اي در ادامه سفر به اهواز، ساعت 12 امروز شنبه، با اصحاب رسانه نشست خبري خواهد داشت و ساعت 17:30 در تالار طلایيه واقع در خيابان ميهن شرقي در خصوص سالروز دوم خرداد و بررسي نقش مردم در دفاع از انقلاب اسلامي، سخنراني خواهد كرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار