تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۸۸۳۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده سپاه دزفول :
تندیس روز ملی مقاومت در دزفول رونمایی می‌شود
فرمانده سپاه دزفول گفت: با هدف تجلیل از نقش مقاومت مردم دزفول در دوران دفاع مقدس تندیس روز ملی مقاومت و پایداری در دزفول رونمایی و نصب می‌شود.

عبدالامیر محتشمی راد اظهار داشت: با هدف تجلیل از نقش مردم دزفول در دوران دفاع مقدس، پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس تندیس چهارم خرداد، روز دزفول رونمایی می‌شود.

وی گفت: حرکت این تندیس از عصر روز دوم خرداد از پل مقاومت شهرستان آغاز و تا بقعه مبارکه سبز قبا ادامه خواهد یافت.

فرمانده سپاه دزفول عنوان کرد: این تندیس که نماد و جلوه افتخار و مقاومت مردم ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس است با همکاری هیئت‌های ورزشی و جمعی از ورزشکاران شهرستان حمل و جابه جایی می‌شود‌.

وی افزود: پس از آغاز حرکت این تندیس، این تندیس با اجرای یک برنامه نمادین از دفتر امام جمعه شهرستان با هدف تجلیل از نقش روحانیت در عرصه‌های مختلف انقلابی و اسلامی، گذر می‌کند.

محتشمی راد بیان کرد: قبل از اجرای برنامه‌های فرهنگی روز مقاومت دزفول، این تندیس با حضور جمعی از فعالین فرهنگی و خانواده دفاع مقدس شهرستان، در بقعه مبارک سبز قبا رونمایی و به بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی گفت: یکی دیگر از برنامه‌های پاسداری از ارزش‌های دفاع مقدس در چهارم خرداد برگزاری نشست شب شعر در شهرک شهید منتظری دزفول، با همکاری هیأت رزمندگان اسلام و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سوم خرداد است که به مناسبت روز مقاومت دزفول در شهرستان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه دزفول عنوان کرد: ایران اسلامی توانسته، با اتکا به فرهنگ شهادت و ارزش‌های دفاع مقدس موجبات تعالی فرهنگ اسلامی و صلابت و عزت خود رو در عرصه‌های مختلف اجتماعی و بین اللملی متجلی نماید که انتقال این شکوه و منزلت سبب ترویج افتخار و مقاومت ایران معاصر می‌شود.

وی گفت: امید است اصل و گفتمان انقلابی ایران اسلامی در پرتو مفهوم ولایت پذیری ملت، به عنوان یک محور مهم اجتماعی مورد توجه بخش‌های مختلف اجتماعی و اجرایی به نحوی مطلوب قرار بگیرد.
مرجع / تسنیم
برچسب ها: دزفول ، چهارم خرداد
:
:
:
آخرین اخبار