تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۸۸۳۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسابقات سواركاری خوزستان برگزار شد
رقابت​های سواركاری خوزستان در دو ماده كورس و استقامت به مناسب سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد.

این مسابقات یكم خردادماه در بخش استقامت در مسافت​های 20، 40 و 60 كیلومتر و در بخش كورس در مسافت 1000 متر به میزبانی آبادان برگزار شد.

در این مسابقات 23 راس اسب در بخش استقامت و 47 راس اسب در بخش كورس از سراسر استان شركت داشتند.

در پایان مسابقات بخش استقامت، به تمامی شركت​كنندگانی كه مسیر را به پایان رساندند، جوایز نقدی اهدا شد. همچنین در بخش كورس، مسابقات در شش كورس اسب​های داغ​دار و بی​داغ برگزار شد.

در كورس اول اسب​های داغ​دار، اسب​های "لهیب​النار" به مالكیت احمد شریفات، "مرصال" به مالكیت سیدطالب زهری و "گالان" به مالكیت سروش عیدی​وند هر سه از آبادان به ترتیب به عنوان​های اول تا سوم دست یافتند.

در كورس دوم اسب​های داغ​دار نیز اسب "گلستان" به مالكیت بهروز نشان از آبادان به مقام اول دست یافت و اسب​ "مهیب محسنی" به مالكیت كمال محسنی از اهواز و اسب "مبارك كوچولو" به مالكیت عادل صرخه از شهر صرخه به ترتیب به مقام​های دوم تا سوم رسیدند.

در كورس سوم اسب​های داغ​دار اسب "گیوتین" به مالكیت علیرضا خلعتی از آبادان به عنوان نخست دست یافت. باتوجه به این‌که در این بخش سه اسب شرکت داشتند، فقط یک اسب برتر شناخته شد.

در كورس اول اسب​های بی​داغ، اسب "قرار" به مالكیت كریم ربیحات از شادگان اول شد و اسب "میسان‌مرمضی" به مالكیت مرتضی مرمضی از سوسنگرد و  اسب "چاسب" به مالكیت عبدالحسن مجدم از قیزانیه به ترتیب دوم و سوم شدند.

در كورس دوم اسب​های بی​داغ نیز اسب​های "خاتون بغلانی" به مالكیت حمزه بغلانی از آبادان، "ملكه‌بالدی" به مالكیت مصطفی بالدی از دارخوین و "تندرمبین" به مالكیت علی مبین​فر از دزفول به ترتیب به عناوین اول تا سوم دست یافتند.

كورس سوم اسب​های بی​داغ، اسب "قدرمطور" به مالكیت مطوری از آبادان به عنوان نخست رسید و اسب‌های "فولاد" به مالكیت بهروز نشان از آبادان و "بدویه" به مالكیت سیدمهدی موسوی از حمیدیه به ترتیب مقام​های دوم و سوم را ازآن خود كردند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار