تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۶
کد خبر: ۸۸۳۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برای تمدید قرارداد؛
فولاد خوزستان با بازیکنان خارجی خود وارد مذاکره شد
مسئولان باشگاه فولاد خوزستان مشغول مذاکره به سه بازیکن خارجی فصل اخیر خود هستند تا آنها را برای فصل آینده نیز در اختیار داشته باشند.

به نقل از باشگاه فولاد خوزستان، این باشگاه در چهاردهمین دوره از مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور اقدام به جذب سه فوتبالیست خارجی کرد و با توجه به نیازهایش، بهترین استفاده لازم را از حضور آنها برد.

در فصل اخیر لیگ برتر فولاد خوزستان با جذب ماتیاس چاگو، لئوناردو مساریچ و الویس نونگ با علم به تاثیرگذار بودن این مهره ها در ترکیب تیم فولاد آنها را به خدمت گرفت تا برای تیم اول فوتبال خوزستان مفید فایده باشند.

در این بین چاگوی کامرونی ۲۷ هفته برای فولاد به میدان رفت، مساریچ موفق شد ۲۸ هفته در قلب دفاع ترکیب فولادمردان خوش بدرخشد و جای خالی ایوب والی را تا حدودی پر کند.

الویس نونگ، دیگر بازیکن خارجی فولاد به شمار می آید که در نیم فصل مسابقات به عضویت این تیم در آمد و در جریان ۱۴ بازی که با پیراهن فولاد به میدان رفت موفق شد ۹ گل به ثمر برساند.

قرارداد این سه بازیکن با چهاردهمین دوره از مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور و عنوان پنجمی فولادمردان خاتمه یافت و این در حالی است که با توجه به ماندگاری دراگان اسکوچیچ و مذاکرات اولیه انجام شده بین باشگاه و این بازیکنان توافقات بسیار خوبی صورت گرفته است و هواداران فولاد می توانند به ادامه حضور این بازیکنان تاثیرگذار در تیم و امضای قرارداد آنها در روزهای آینده امیدوار باشند.
برچسب ها: فولاد خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار