تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸
کد خبر: ۸۸۳۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پورکیانی خواستار شد:
تست دوپینگ در بازی استقلال خوزستان و مس گرفته شود
قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان از مسئولان فدراسیون فوتبال خواست حین برگزاری بازی این تیم با مس کرمان، از بازیکنان دو تیم تست دوپینگ گرفته شود.

علی پورکیانی اظهار کرد: در بازی رفت با مس کرمان که دوشنبه این هفته در ورزشگاه الغدیر اهواز برگزار می شود، سید مهدی سید صالحی مصدوم است ولی دیگر بازیکنان قادر به همراهی تیم هستند.

وی با بیان اینکه تماشای این بازی را برای تماشگران به پاس احترام به حمایت همیشگی آنها، رایگان اعلام کردیم، افزود: در بازی های رفت و برگشت مقابل مس کرمان، هیچ بازیکن مصدومی نداریم. بعد از بازی خیلی خوبی که روبروی تیم پیکان داشتیم متاسفانه با بدشانسی هایی که مثل گذشته برای ما پیش آمد وارد مرحله پلی آف شدیم.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان تصریح کرد: ضمن احترام به تیم مس کرمان اما این توان را داریم که در هر دو بازی پیروز میدان باشیم.

پورکیانی یادآور شد: از کمیته های انضباطی، اخلاق و داوران و همچنین فدراسیون فوتبال برای تلاش های فراوانی که در برگزاری بازی های لیگ داشتند صمیمانه تشکر می کنم اما تقاضا داریم که برای بازی های رفت و برگشت با تیم مس کرمان از داوران بسیار با تجربه ای استفاده کنند تا در برابر تماشاگران هر دو تیم، قضاوت خوبی داشته باشند.

وی ادامه داد: باید از داوران با تجربه استفاده شود تا مبادا از روی اشتباه حقی از تیمی ضایع شود.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان بیان کرد: کمیته تست دوپینگ در بازی مقابل پیکان از بازیکنان تست گرفتند و از این امر بسیار خوشحال بوده و تقاضا داریم که در بازی مقابل تیم مس کرمان نیز از بازیکنان بیشتری تست بگیرند.

پورکیانی در پایان خواستار حضور پررنگ تماشاگران در این بازی گفت: از تماشاگران می خواهم که جوانمردانه تیم های خود را تشویق و حمایت کنند. در حقیقت جوانمردی برای کادر باشگاه استقلال خوزستان و بازیکنان آن از هر چیز دیگری مهم تر است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار