تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۷
کد خبر: ۸۸۳۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور ربیعی؛
مجموعه ورزشی شهدای کارگر دزفول افتتاح شد
مجموعه ورزشی شهدای کارگر شهرستان دزفول با حضور علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در این شهرستان افتتاح شد.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان خوزستان در حاشیه این مراسم گفت: در راستای اهداف متعالی دولت و به منظور حفظ و صیانت از نیروی کار شاغل در استان خوزستان و افزایش نشاط و شادابی کارگران، اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان با بهره گیری از تمامی ظرفیت های فنی و عمرانی خود اقدام به احداث هفت مجموعه فرهنگی- ورزشي کارگران كرده و مجموعه های فوق را با نام شهدای کارگر متبرک کرده است.

هوشند صفایی افزود: این مجموعه ها در شهرهای دزفول، آبادان، خرمشهر، اهواز، مسجدسلیمان، اندیمشک و شوشتر احداث شده اند. از ابتدای آغاز به کار دولت تدبیر و امید، روند احداث و تکمیل پروژه هاي عمرانی مجموعه های کارگران استان جان دوباره ای یافت و با پیگیری و تلاش صورت پذیرفته، مبلغ پنج میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی به این امر اختصاص یافته که سهم شهرستان دزفول مبلغ بالغ بر یک میلیارد تومان است.

وی افزود: در همین راستا و در نتیجه تدابیر مذکور، پروژه عمرانی مربوط به احداث مجموعه و استخر مجموعه ورزشی شهدای کارگر دزفول آماده بهره برداری شد كه هم اکنون و به مناسبت روز ملی مقاومت و پایداری مردم دزفول پروژه استخر سرپوشیده شهدای کارگر اين شهرستان با حضور وزیر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد.

صفایی تصریح کرد: احداث مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای کارگر دزفول از سال ۱۳۸۹ در زمینی به مساحت حدود ۱۱ هزار متر مربع آغاز شد و با صرف هزینه ای بالغ بر مجموع دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان شامل یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان استخر و ۹۰۰ میلیون تومان محوطه سازی، دیوار کشی و امور زیربنایی اهم عملیات عمرانی و اجرایی مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران شهرستان دزفول است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان روند اجرایی پروژه استخر از سال ۸۹ و پس از شناسایی پیمانکار آغاز و با زیر بنایي حدود دو هزار و ۵۰۰ متر مربع احداث و آماده افتتاح شد. ابعاد حوضچه بزرگ استخر ۲۵ در۱۳ مترمربع و به عمق حداکثر دو متر و ۵۰ سانتیمتر بوده و دارای حوضچه استخر کوچک نیز است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار