تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۸۸۳۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ربیعی:
سهم ویژه‌ برای اشتغالزایی در خرمشهردر نظرگرفته شود
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اعتباری به منظور اشتغالزایی بومیان خوزستان در نظر گرفته شده و سعی می شود تا سهم خرمشهر از این اعتبار ویژه باشد.

علی ربیعی صبح یکشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: این منطقه فقط به عنوان یک جغرافیای خالی نیست بلکه یک نماد، فرهنگ و موضوع اجتماعی در کل کشور بوده و تمام دولت مفتخر است که خود را بخشی از موضوع سوم خرداد بداند.

وی افزود: من معتقدم تاریخ یک کشور فقط ورق زدن و ثبت آن نیست بلکه الگو گرفتن و انتقال آن به نسل آینده نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. فتح خرمشهر یک روایتی است که باید به درستی برای آیندگان منتقل شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: پیروزی خرمشهر به همه ایران تعلق داشته و هیچ وقت رنگ قومی و زبانی بر دیوارهای خرمشهر دیده نمی شود. از دل رخدادهای بزرگ آدم های بزرگ زائیده می شوند که بخشی شهید و بخشی دیگر نیز زنده هستند.

ربیعی در ارتباط با بخش اشتغال گفت: اعتباری برای تمام خوزستان به منظور اشتغالزایی بومیان در تمامی سطوح (شهر، بخش و روستا) در نظر گرفته شده و سعی می شود تا سهم خرمشهر از این اعتبار ویژه باشد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار