تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۸۸۳۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تماشای دیدار استقلال خوزستان و مس کرمان رایگان اعلام شد
قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: با تصمیم باشگاه، تماشای دیدار تیم ما و مس كرمان در مرحله پلی‌آف، رایگان اعلام شد.

علی پوركیانی اظهار كرد: بنا بر صلاحدید آقای بختیاری، مدیرعامل باشگاه، تصمیم گرفته شده كه برای احترام به تماشاگران خوزستانی كه همیشه در سرما و گرما پشت تیم بوده​اند و از آن حمایت داشته​اند، تماشای بازی فردا (دوشنبه) تیم ما با مس كرمان رایگان اعلام شود و بر همین اساس باشگاه بلیت‌های این دیدار را خریداری کرده است و در اختیار هوادارن قرار می‌دهد.

وی بیان‌كرد: همچنین تصمیم گرفته شد كه در چهار نقطه شهر از جمله درب استادیوم تختی اهواز، ملاشیه، كوت‌عبدالله و حصیرآباد، چند دستگاه اتوبوس قرار داده شود تا هواداران به ورزشگاه غدیر اهواز رسانده شوند و بتوانند این بازی را از نزدیک تماشا کنند. این سرویس​دهی هنگام بازگشت نیز انجام خواهد شد.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: انتظار داریم كه تماشاگران مانند همیشه یك‌رنگ، یك‌دل و یك‌صدا به ورزشگاه بیایند و برای ماندگاری تیم در لیگ برتر، تیم را تشویق و از آن حمایت كنند. جا دارد از تماشاگران بابت حمایت​های همیشگی​شان تقدیر و تشكر كنم.

وی بیان‌كرد: ان‌شاالله با حمایت بی​دریغ مدیریت، مسئولان استان، تلاش و زحمت بازیكنان و درایت كادرفنی و همچنین با پشتوانه تماشاگران و ارائه یك بازی جوانمردانه، استقلال خوزستان در لیگ ماندگار خواهد شد.

دیدار رفت دو تیم استقلال خوزستان و مس کرمان در مرحله پلی‌آف از ساعت 18:30 فردا (دوشنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار