تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۸۸۳۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهلا عموری:
اتاق بازرگانی اهواز آمادگی اعزام تجار به نمایشگاه ایتالیا را دارد
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز از آمادگی این اتاق برای اعزام هیئت تجاری و بازاریابی به اکسپو میلان ایتالیا خبر داد.

شهلا عموری با اشاره به اینکه نمایشگاه اکسپو بزرگترین رویداد فرهنگی و تجاری است که هر پنج سال یک بار در کشورهای مختلف برگزار می شود، اظهار کرد: در سال ۲۰۱۵ اکسپو با رویکرد تغذیه زمین، انرژی برای حیات به مدت شش ماه از ۱۱ اردیبهشت ماه تا ۹ آبان ماه سال جاری در شهر میلان ایتالیا برگزار می شود.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه بسیار عظیم در مساحتی نزدیک به یک میلیون متر مربع پذیرای ۲۰ میلیون بازدید کننده از سراسر دنیا خواهد بود.

عموری افزود: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز در راستای بهره مندی تجار و بازرگانان عضو این اتاق از تاریخ دوم مرداد تا هفتم مرداد سال جاری اقدام به اعزام هیئت تجاری بازاریابی به محل این نمایشگاه خواهد کرد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز گفت: متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت نام  به اتاق بازرگانی اهواز مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۳۳۶۴۰۳۲ تماس بگیرند.

عموری تاکید کرد: زمان ثبت نام از متقاضیان از دوم تا ششم خرداد است و اتاق بازرگانی اهواز تسهیلات خوبی در اختیار متقاضیان خواهد گذاشت.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار