تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۸۸۳۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برنامه‌ دانشگاه جندی شاپور دزفول در هفته خوابگاه‌ها
معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول گفت: هر ساله در هفته خوابگاه‌ها، دانشگاه برنامه‌هایی را برپا می‌کند و امسال نیز در این هفته برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و علمی متنوعی برای دانشجویان پسر و دختر خوابگاهی در دانشگاه جندی شاپور دزفول برگزار ‌شد.

خدایی نساج اظهارکرد: برگزاری مسابقات پیاده‌روی دانشجویان، برگزاری جام خوابگاه، ارسال و توزیع پیام‌های سلامت و تغذیه و برپای مسابقه آشپزی با اولویت غذای سالم، نشست بهداشت در خوابگاه و حضور پزشک در خوابگاه از جمله برنامه‌های هفته خوابگاه‌ها در دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول بوده است.

وی به برگزاری جشنواره عکس با موضوع خوابگاه و زندگی خوابگاهی در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: علاوه بر بازدید مسوولان از خوابگاه‌ها و انتخاب اتاق نمونه، جشنواره دانشجویی عکس به همین مناسبت در دانشگاه برگزار شد.

خدایی تصریح کرد: برگزاری اردوی تفریحی برای دانشجویان خوابگاهی، تقدیر از کارکنان خوابگاه‌ها و برپایی جشن هفته خوابگاه‌ها در خوابگاه از دیگر فعالیت‌های این هفته دانشگاه جندی شاپور دزفول بوده است.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول درمورد وضعیت خوابگاه‌ها عنوان کرد: در بررسی وضعیت خوابگاه‌ها ممکن است دانشجویان ساکن خوابگاه پردیس به دلیل دوری، در تردد مشکل داشته باشند که با ایجاد سرویس‌های ایاب و ذهاب تلاش شده از دشواری دانشجویان کم شود.

وی با اشاره به اهمیت توجه به زندگی خوابگاهی بیان کرد: باید به زندگی خوابگاهی از تمام جوانب توجه کرد. هم مسایل صنفی که از طریق شورای صنفی خوابگاه پیگیری می‌شود و هم موضوعات رفاهی، تفریحی و تجهیزات مورد نیاز دانشجویان خوابگاهی که نقش سازنده‌ای در آینده کشور خواهند داشت باید به صورت ویژه مورد توجه قرار بگیرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار