تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۸۸۴۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برپایی شب شعر «ترانگیزان» در خرمشهر
هفتمین شب شعر ترانگیزان همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در این شهر برگزار می‌شود.

ترانگیزان هفتم که با محوریت خرمشهر برگزار می‌شود میزبان شاعرانی است که قرار است آثار خود را با موضوع ایستادگی و مقاومت مردم این شهر در مقابل تجاوز دشمن بعثی بخوانند.

در این برنامه که به دبیری بهمن ساکی، شاعر خوزستانی، برگزار می‌شود قاسم آهنین‌جان، علی‌رضا شکرریز، سعید باجوند، جمال نصاری، فردین کوراوند، داوودرضا کاظمی و مسعود ضرغامیان حضور خواهند داشت.

 بهروز جلالی، معاون اجرایی و اداری مالی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان که خود متولد خوزستان و از جمله شاعرانِ خطه جنوب کشور محسوب می‌شود نیز در این جلسه شعرخوانی خواهد کرد.

 شب شعر ترانگیزان هفتمین محفل از سلسله نشست‌های شعرخوانی است که بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان برگزار می‌کند. پیش‌تر محافل دیگری با موضوعات شعر عاشورایی، شعر طنز، شعر عاشقانه، وحدت، فجرآفرینان و تهران برگزار شده است.

 این دومین محفل این شب شعر است که خارج از تهران برگزار می‌شود. پیشتر، محفل شعر ترانگیزانِ وحدت با حضور شاعرانی از سرتاسر کشور در سالروز ولادت پیامبر اسلام (ص) در شهر تالش برگزار شده است.

 محفل ترانگیزان خرمشهر روز یکشنبه، سوم خرداد 94، ساعت شش بعدازظهر در دانشگاه علوم و فنون دریای خرمشهر، تالار شهید آوینی برگزار می‌شود و ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار