تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۸۸۴۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده انتظامی دزفول خبر داد:
دستگیری کلاهبردار سکه‌های تقلبی در دزفول
فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری کلاهبردار سکه‌های تقلبی در این شهرستان خبر داد.

احمد چنداز امروز اظهار کرد: اخیرا از سوی افراد شیاد و کلاهبردار با ارسال پیامک‌هایی با عنوان‌های مختلف مبنی بر پیدا کردن سکه‌های طلا، افراد ساده‌لوح را به سر قرار کشانده و از آنها کلاهبرداری می‌کردند.

وی با اشاره به شیوه و شگرد این افراد، بیان کرد: کلاهبرداران با ارسال پیامک با مضمون «ما عشایر چادرنشین هستیم که موفق به کشف مقداری سکه طلا و مجسمه قدیمی شده و چون کسی را در شهر نداریم شما آنها را برای ما بفروش و پولی به ما بده» و «شماره شما را از قرآن استخاره کرده‌ایم» برخی از شهروندان را به مکان خلوت کشانده و پس از انجام معامله، سکه‌های تقلبی را با مبالغ هنگفتی به آنها می‌فروختند.

فرمانده انتظامی دزفول گفت: در همین راستا ماموران با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی یک کلاهبردار حرفه‌ای و سابقه‌دار شدند که در یک عملیات غافلگیرانه، این فرد شیاد و سابقه‌دار را دستگیر و در همین ارتباط 50 عدد سکه تقلبی از وی کشف شد.

چنداز در پایان، ضمن اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی از شهروندان خواست هرگز فریب افراد کلاهبردار و فرصت طلب را به بهانه به‌دست آوردن گنج خیالی نخورند و در صورت دریافت هرگونه پیشنهاد پیامکی از سوی افراد ناشناس مراتب را سریعا به پلیس 110 اطلاع دهند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار