تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۸۸۴۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بندری:
نرخنامه افزایش كرایه‌ها در بندرامام تصویب نشده است
مسئول اتحادیه تاکسی سرویس های بندر امام خمینی(ره) با اشاره به افزایش نرخ کرایه در سال جاری توسط بعضی از رانندگان گفت: امسال افزایش نرخ کرایه تاکسی ها توسط شورای شهر تصویب نشده است.

مهدی بندری اظهار كرد: امسال پیشنهاد ۱۷تا۲۰ درصدی افزایش نرخ کرایه تاكسی ها را به شورای شهر ارائه دادیم اما تاکنون این لایحه تصویب و اعلام نشده است.
 
وی ادامه داد: نرخ کرایه های تاکسی سرویس و تاکسیرانی مانند سال گذشته است و هیچ گونه تغییری نکرده و رانندگانی که از شهروندان کرایه بیشتر از حد مجاز می گیرند، جریمه می شوند.
 
مسئول اتحادیه تاکسی سرویس های بندر امام خمینی(ره) عنوان كرد: شهروندان می توانند شکایت خود را از طریق شماره ۱۲۴ با اعلام کد راننده و پلاک خودرو پیگیری کنند.

عدم كنترل و نظارت عامل افزایش غیرقانونی كرایه ها

مسئول تاکسیرانی بندر امام خمینی(ره) نیز در این خصوص گفت: هر ساله در اسفندماه مصوبه پیشنهادی به منظور افزایش نرخ کرایه ها به شورای شهر اعلام می شود که امسال افزایش ۱۷ تا ۲۰ درصدی را پیشنهاد دادیم  اما تاکنون تصویب نشده است.

اردشیر جمالی افزود: با توجه به عدم تصویب نرخ کرایه در سال جاری افزایشی در زمینه حمل و نقل در بندر امام خمینی(ره) نداشتیم اما بعضی از رانندگان تاکسیرانی نرخ کرایه خود را با توجه به افزایش نرخ کرایه ها در بعضی از شهرستان ها به صورت غیرقانونی افزایش دادند که با شکایت برخی از شهروندان با این رانندگان برخورد قانونی شد.

وی عنوان كرد: با گزارش شهروندان و معرفی رانندگان متخلف آنها را برای برخورد قانونی تعزیرات به بخشداری معرفی کردیم. امسال ۶ شکایت از سوی شهروندان در راستای افزایش نرخ حمل و نقل درون و برون شهری اعلام شده است.

مسئول تاکسیرانی بندر امام خمینی(ره) تصریح كرد: شهروندان می توانند شکایت خود را  با اعلام کد راننده و پلاک خودرو به شماره تلفن ۵۲۲۲۳۹۰۰ گزارش دهند تا مورد رسیدگی قرار بگیرد.

جمالی در خصوص عدم نظارت در این زمینه توضیح داد: عدم تعامل صنعت و معدن با تاکسیرانی و شهرداری و عدم حضور نمایندگان اصناف در این زمینه باعث ضعیف شدن نظارت و کنترل شده است.
مرجع / مـهـر
برچسب ها: بندر امام
:
:
:
آخرین اخبار