تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸
کد خبر: ۸۸۴۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون وزارت ارشاد خبر داد:
تخصیص 20 درصد از بودجه هنر به بخش نمایش
معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: 20 درصد از بودجه هنری وزارت ارشاد را به امور نمایش اختصاص خواهیم داد.

علی مرادخانی در آئین اختتامیه جشنواره ملی تئا‌تر خرمشهر، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز آزادی خرمشهر و اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: تشکر صمیمانه‌ای از انجمن نمایش خرمشهر و تمامی زحمت‌کشانی که این جشنواره را اداره کردند می‌کنم.

وی ادامه داد: رسالت هنرمندان عرصه نمایش این است که رشادت‌ها را بر روی صحنه بیاورند.
معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: قول می‌دهیم که با تفاهم‌های صورت گرفته، شاهد توسعه سالن‌های نمایش در خرمشهر باشیم.

مرادخانی با بیان اینکه می‌توانیم با هم‌افزایی منطقه آزاد اروند، در آینده نزدیک هنر نمایش را در خرمشهر تقویت کنیم، تاکید کرد: استفاده از مستندات دفاع مقدس در زمینه نمایش بسیار حائز اهمیت است، این جشنواره استعداد آن را داراست که به صورت فراملی نیز برگزار شود.

معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با عنوان اینکه وزارت تجهیزات مرتبط با سالن‌های نمایش در خرمشهر را تقبل خواهد کرد، افزود: ایجاد سالن‌ها باید در دستور کار منطقه آزاد اروند قرار گیرد تا اقدام به تجهیز آن کنیم.

مرادخانی با بیان اینکه 20 درصد از بودجه هنری وزارت ارشاد را به امور نمایش اختصاص خواهیم داد خاطرنشان کرد: امیدواریم در انجام این کار‌ها در حوزه هنر نمایش، یک فعالیت مشخص صورت بپذیرد و همگان در این خصوص همت بگمارند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار