تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۸۸۴۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با پیشنهاد رسایی صورت گرفت
راه‌اندازی کمپین «ما با دست بسته مقاومت کردیم، شما با دست باز چه کردید»
نماینده مردم تهران کمپین اینترنتی با شعار «ما با دست بسته مقاومت کردیم، شما با دست باز چه کردید» را راه‌اندازی کرد.

حمید رسایی  نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرامش نوشت: و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل لله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح، از کشف پیکرهای مطهر 175 شهید غواص عملیات کربلای چهار خبر داد و گفت: این شمار پیکرهای مطهر متعلق به غواصان عملیات کربلای 4 است که با دستان بسته به شهادت رسیده و زنده به گور شده‌اند.

تردید ندارم حضور عطر آگین این 175 شهید در این مقطع از تاریخ انقلاب اسلامی، پیام روشنی برای همه ما دارد. دستان بسته این 175 شهید غواص و زنده بگور شدن آنها حکایت از مقاومت شان در برابر مطالبات به ناحق زورگویان آن روز می کند.

راستی اگر این 175 شهید امروز جای ما در مجلس یا دولت و یا در کوچه و بازار بودند، چه می کردند؟ به ذهنم رسید با راه اندازی این کمپین و دعوت از همه دوستان برای تجلیل از مقام شامخ شهدای عزیز، پیشنهاد بدهم تا در سراسر کشور، دوست‌داران و ادامه دهندگان راه این شهدا در حرکتی مردمی، در پایگاه های بسیج، مساجد، تکایا، دانشگاه ها، حوزه ها، ادرات، نهادها، سازمان ها و مدارس، در شهر و روستا مراسم تجلیل از مقاومت همه شهدا بویژه این 175 شهید مظلوم که با دستان بسته زنده بگور شده و به شهادت رسیده اند را برگزار کنند.

 راه‌اندازی کمپین «ما با دست بسته مقاومت کردیم، شما با دست باز چه کردید»
این یادآوری ملی به همه آحاد ملت کمک می کند تا در مقطع حساس فعلی، در برابر زورگویان و مطالبتان ناحق آنان، تصمیمی مناسب با گذشته این ملت بگیرند.

ما به شهدا و یاد آنها نیاز داریم، آنها به ما نیاز ندارند. هیچ شهیدی به خاطر یادواره و بزرگداشت ما مقامش بالاتر نمی رود، همه آنها به تعبیر قرآن، زنده اند و نزد پروردگارشان روزی می خورند اما ما با یاد آنها اراده قوی تری برای تحقق هیهات من الذلة پیدا می کنیم. ⏪لطفا در ترویج این ایده تلاش کنید. تجلیل از 175 شهید دست بسته، با شعار ما با دست بسته مقاومت کردیم، شما با دست باز چه کردید.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار