تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۸۸۵۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سازمان منطقه آزاد اروند از تحقیق و تفحص مجلس استقبال می‌کند
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند در خصوص موافقت نمایندگان مجلس با تحقیق و تفحص از این سازمان، گفت: این موضوع، حق مجلس است و این سازمان بای این مصوبه آماده همکارری با نمایندگان است.

اسماعیل زمانی روز دوشنبه گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی از حق نظارتی خود استفاده کردند و ما نیز، موظف به همکاری با آنان در خصوص تحقیق و تفحص هستیم.

وی افزود: نظرات نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای همگان قابل قبول و احترام است ولی برخی از نمایندگانی که به تحقیق و تفحص رای داده بودند، امضای خود را پس گرفتند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاداروند ادامه داد: نمایندگان محترم از حقوق خود برای تحقیق و تفحص استفاده کردند و ما نیز از حقوق خود برای پاسخ استفاده خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: این تحقیق و تفحص روال رسمی خود را طی می کند و پس از انتخاب هیات تحقیق از سوی مجلس شورای اسلامی، آماده استقبال از آنان خواهیم بود.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند در خصوص اقدامات فرهنگی در شهرهای آبادان و خرمشهر نیز، گفت: به فرهنگ و هنر به عنوان زیر ساخت نگاه می کنیم و همانطور که زیر ساخت های فیزیکی را به عنوان اساس برای ساخت و ساز و توسعه اقتصادی می بینیم فرهنگ نیز، زیر ساخت توسعه اقتصادی است.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی چهارشنبه هفته گذشته مجلس شورای اسلامی با 148 رای موافق، 15 رای مخالف، 3 رای ممتنع از 194 نماینده حاضر با تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان منطقه آزاد اروند موافقت کردند.

میزان منابع درآمدی منطقه آزاد اروند و طریقه هزینه کرد آن منابع، میزان جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی، میزان تحقق اهداف قانون ایجاد منطقه آزاد از بدو تشکیل تاکنون در راستای محورهای چهارگانه (صنعت، تجارت، ترانزیت و گردشگری) و برنامه راهبردی توسعه کوتاه و بلندمدت منطقه آزاد اروند از مهم ترین محورهای این تحقیق و تفحص است.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
0
0
منطقه آزاد اروند که شهرمهم آن خرمشهر فاقد سیستم کارامد دفع فاضلاب می باشد ، منطقه ی دیریفارم فاقد هرگونه زیرساختی میباشد ، برق شهر آبادان مرتبا دچار نوسان میشود ، و آخر سر هم دعوت واستقبال از سرمایه گذاران داخلی و خارجی !
سروران مجری تحقیق وتفحص درمیان موضوعات مورد بررسی خبری از بررسی وضعیت زیرساختها در منطقه وجود ندارد ؟
:
:
:
آخرین اخبار