تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۸۸۵۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دوچرخه‌سوار ملی​پوش خوزستانی: دیگر برای ایران ركاب نمی​زنم
ملی​پوش خوزستانی دوچرخه​سواری با بیان این‌كه مسوولان استانی هیج امكاناتی برای من در این رشته فراهم نمی‌كنند، گفت: باتوجه به این‌که هیچ کمکی به من نمی‌شود، دیگر برای ایران ركاب نمی​زنم.

احسان خادمی درباره وضعیت کنونی‌اش در دوچرخه​سواری، اظهار كرد: وضعیت من در این رشته اصلا خوب نیست؛ مشكل شغل و مسكن​مان زیاد است. جدا از این، حتی مسئولان مشكل دوچرخه​ام را هم حل نكردند. من دو روز پیش با دوچرخه پیست، تمرین‌های هوازی را انجام ‌دادم و یك ساعت و نیم با آن دوچرخه نامناسب تمرین كردم، در حالی كه از دوچرخه پیست در جاده نمی‌توان ده دقیقه هم استفاده کرد، چه برسد به تمرین در زمان زیاد. دوچرخه پیست نه ترمز دارد و نه دنده و من وقتی داشتم با این دوچرخه تمرین می‌کردم یک ماشین جلوی من آمد و با آن تصادف كردم.

وی ادامه داد: من با آقای آهن​جان، رییس هیات استان تماس گرفتم اما اصلا من را تحویل نگرفت. دیگر مسئولان هم به هیچ وجه حاضر نیستند برای ما قدمی بردارند. طی صحبت​هایی كه وزارت ورزش و جوانان داشته است باید برای ورزشكاران مدال‌آور امكانات فراهم شود ولی مسئولان استانی این كار را برای‌ ما انجام نمی‌دهند. به رییس هیات استان گفتم كه دیگر در مسابقات كشوری ركاب نمی​زنم و او به حرفم اهمیت نداد و برایش مهم نبود. اگر من در مسابقات كشوری شركت نكنم، دوچرخه‌سواران دیگر هم به دنبال من برای خوزستان ركاب نخواهند زد.

ركابزن ملی​پوش خوزستان با بیان این‌كه دیگر به خوزستان و ایران كاری ندارم و برای‌شان ركاب نمی​زنم، عنوان‌كرد: من نمك​گیر اینجا نیستم، چرا كه هیچ كمكی به من نشده است. تاكنون عرق ملی​ام را حفظ كردم اما دیگر نمی​توانم ادامه دهم. مسئولان​ ما را حفظ نكردند و من دیگر ادامه نخواهم داد. تا وقتی كه شرایط به همین صورت باشد برای ایران ركاب نمی​زنم. در حال حاضر با یك تیم قطری صحبت شده است كه من در آن تیم ركاب بزنم و به احتمال زیاد نیز در این تیم حضور خواهم یافت. واقعا وضعیتم در ایران مناسب نیست. در حال حاضر من 24 سالم است و هیچ چیزی از خودم ندارم و شرایط زندگی برایم سخت است.

وی با بیان این‌كه اگر شرایطم مناسب شود، قطعا برای کشورم رکاب خواهم زد، گفت: من از فدراسیون هم توقع دارم كه به ما كمك كند. وقتی در طول چهار سال در مسابقات آسیایی فقط من و محمد دانشور مدال می‌آوریم، فدراسیون باید امكانات را برای‌مان فراهم كند كه در آینده بیشتر موفق شویم. مسئولان اصلا ورزشی نیستند كه بتوانند ما را درك كنند. اگر ما ضربه​ای می​خوریم از نزدیكان خودمان است.

خادمی در پایان گفت: چند بار به مسوولان اداره ورزش و جوانان خوزستان گفتم بگذارید با استاندار دیداری داشته باشم تا مشكلاتم رفع شود اما آن‌ها هنوز من را پیش استاندار نبرده‌اند. من تنها خوزستانی‌ هستم كه مدال قهرمانی آسیا را در دوچرخه​سواری به دست آوردم اما انگار نه انگار كه برای استان مدال آورده‌ام و افتخارآفرینی كرده‌ا‌م. باز هم می​گویم با این شرایط دیگر برای ایران ركاب نمی​زنم اما امیدوارم شرایط از این بدتر هم نشود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار