تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۸۸۵۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ویسی: بازیکنانم مقابل مس با شهامت بازی کردند
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: مطمئن هستم بازیکنانم با شهامت، بازی برگشت را خواهند برد و دل مردم خوزستان را شاد خواهند کرد.

عبدالله ویسی در نشست خبری پس از بازی با مس کرمان، اظهار کرد: بازیکنان ما امروز با شهامت بازی کردند. ما در اولین دیدار به پیروزی رسیدیم و یک بازی دیگر را هم داریم و مطمئن هستم بازیکنانم با شهامت بازی برگشت را خواهند برد و دل مردم خوزستان را شاد خواهند کرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که میثاقیان گفته است داور یک پنالتی ما را نگرفت، نظر شما در این خصوص چیست؟ گفت: او نظر خودش را گفته است؛ داوری امروز خیلی خوب بود و داور به خوبی قضاوت کرد. او یکی از داوران قابل احترام این مملکت است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان بیان کرد: من از تمام پیشکسوتان ورزش و رسانه ها که در طول روزهای گذشته رهنمودهای لازم را به من دادند، تشکر می کنم. بازیکنان من امروز هم دل و هم قسم شده بودند که این بازی را ببرند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید نبود سیدصالحی و پرویز کریمی چقدر در این بازی تاثیر داشت؟ عنوان کرد: نبود این بازیکنان در کارهای تاکتیکی و تکنیکی ما کمی تاثیر داشت ولی در روند تیمی ما تاثیر لازم را نگذاشت و سایر بازیکنانم با شهامت، جای خالی آن ها را پر کردند.

ویسی گفت: من به مردم خوزستان قول می دهم که در بازی برگشت با ارائه یک بازی خوب، نتیجه لازم را خواهیم گرفت و در لیگ برتر خواهیم ماند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان با تشکر از هواداران عنوان کرد: از تماشاگران عزیز که در گرمای امروز به ورزشگاه آمدند و تیم را حمایت کردند، تشکر می کنم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار