تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲
کد خبر: ۸۸۵۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
2 وزنه بردار جوان خوزستانی عازم رقابتهای جهانی می شوند
دو وزنه بردار خوزستانی با عضویت در تیم‌ملی جوانان، در رقابتهای جهانی لهستان شركت می‌کنند.

سیدعلیرضا قریشی، رییس هیات وزنه بردای استان اظهاركرد: سیدایوب موسوی و رضا دهدار به ترتیب در دسته های 85 و 94 كیلوگرم با عضویت در تیم‌ملی به رقابتهای جهانی لهستان اعزام می شوند.

وی با بیان این‌که تیم‌ملی با چهار وزنه‌بردار در پیکارهای جهانی شرکت می‌کند، عنوان ‌‌كرد: از این تعداد، دو نفر آن خوزستانی هستند و مسابقات نیز دو هفته دیگر برگزار خواهد شد.

رییس هیات وزنه برداری خوزستان درباره آمادگی دو وزنه بردار اعزامی خوزستان به این مسابقات، گفت: موسوی و دهدار از آمادگی خوبی برخوردار هستند و مدتها است كه در اردوی تیم‌ملی به سر می برند و وضعیت بدنی‌شان نیز مطلوب است.

وی افزود: خود من زمانی كه این دو وزنه بردار در اردو‌ها شرکت داشتند به آن‌‌ها سركشی داشته ام و با توجه به این‌كه مدیرفنی تیمهای ملی نوجوانان و جوانان شده ام، باز هم با حضور در اردو از این دو وزنه بردار و سایر وزنه‌برداران سركشی خواهم داشت.

قریشی درباره شانس مدال آوری دو وزنه بردار خوزستانی در مسابقات جهانی، عنوان كرد: این رقابتها از سطح بالایی برخوردار است و وزنه برداران خوبی در آن شركت می كنند. شانس مدال آوری دو وزنه بردار خوزستانی نیز 50 - 50 است و امیدوارم آن‌ها با دعای مردم بتوانند به مدال دست پیدا كنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار