تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۸۸۵۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مصدقی:
طرح جامع مجتمع های بین راهی خوزستان تدوین شد
مدیر کل حمل و نقل و پایانه های خوزستان گفت: طرح جامع مجتمع های خدماتی و رفاهی بین راهی خوزستان برای ساماندهی بهتر این مجتمع ها تدوین شد.

رضا مصدقی در جلسه بررسی مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی در خوزستان عنوان کرد: صدور مجوز برای احداث این گونه مجتمع ها یکی از دغدغه های اساسی بخش حمل و نقل جاده ای محسوب می شود.

وی افزود: برخی تاسیسات ساخته شده در مسیر های مواصلاتی استان نیاز های موجود را برطرف نمی کند. به همین منظور برنامه جامعی برای ساماندهی و احداث مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی جدیدی تدوین شده است.

مصدقی گفت: بر اساس قانون، تنها سازمان حمل ونقل و پایانه ها متولی ارائه مجوز برای احداث مجتمع های خدماتی رفاهی است اما متاسفانه سایر سازمان های استان نیز در این زمینه مجوز صادر می کنند که این مسله مشکلاتی را برای سرمایه گذاران به وجود می آورد.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های خوزستان با اشاره به ۲۱ مجتمع خدماتی رفاهی در حال ساخت در استان عنوان کرد: در این زمان، ۳۱ مجتمع هم در فازهای مختلف در خوزستان به بهره برداری رسیده و روند احداث ۳۳ مجتمع نیز در حال استعلام است.

وی اظهار کرد: ۱۸ نقطه در ۱۴ مسیر مواصلاتی پر تردد در خوزستان به منظور احداث مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی شناسایی شده است. در صورتی که طرح جامع احداث این مجتمع ها تصویب شود. فراخوان جذب سرمایه گذار از سوی رسانه ها اعلام خواهد شد.

مصدقی، عدم اعطای تسهیلات مناسب و کم بهره را یکی از مشکلات سرمایه گذاران در این بخش برشمرد و افزود: تحریم و افزایش قیمت دلار نیز برای خرید تاسیسات جایگاه سوخت مشکلاتی را ایجاد کرده است.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار