تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۸۸۵۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر اهواز:
طرح محدودیت تردد ماشین‌های سنگین در اهواز اجرا می‌شود
عضو شورای شهر اهواز با بیان اینکه طرح محدودیت تردد ماشین‌های سنگین در اهواز در دستور کار قرار گرفته است، گفت:. طرح محدودیت تردد ماشین‌های سنگین در اهواز پس از تصویب شورای شهر اجرا می‌شود.

جمشید سلحشور با اشاره به سطح نامناسب آسفالت در اهواز اظهار داشت: متأسفانه زیرساخت‌های آسفالت در اهواز نامناسب است و همچنین تردد ماشین‌های سنگین در جاده‌های مختلف این شهر سبب کاهش کیفیت آسفالت در این شهر شده است.

وی با بیان اینکه طرح محدودیت تردد ماشین‌های سنگین در اهواز در دستور کار قرار گرفته است، گفت: طرح محدودیت تردد ماشین‌های سنگین در اهواز پس از تصویب شورای شهر اجرا می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر اهواز عنوان کرد: البته ناهماهنگی بین اداره کل آبفای اهواز و شهرداری این کلانشهر سبب بروز آسیب به آسفالت شهر شده است.

عضو شورای شهر اهواز بیان کرد: طرح تقاطع غیرهمسطح چهارشیر اهواز که در اردیبهشت امسال کلنگ زنی شد اکنون به مرحله خاک برداری و گودبرداری رسیده است.

وی افزود: براساس برنامه زمان بندی شده مقرر شد که طرح تقاطع غیر همسطح چهارشیر در 30 ماه اجرا شود و امیدواریم پس از اجرای آن یکی از گره‌های ترافیکی شهر اهواز حل شود.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر اهواز با اشاره به همکاری اداره کل میراث فرهنگی خوزستان و شهرداری اهواز برای ساخت این تقاطع غیر همسطح اظهار داشت: این پروژه در پر ترافیک‌ترین نقطه شهری اهواز اجرا می‌شود و به همه ابعاد آن یعنی مسیرهای فرعی، اصلی و چراغ‌های راهنمایی و رانندگی توجه شده است.

وی همچنین به ساخت تقاطع غیر همسطح در منطقه کیانپارس اهواز عنوان کرد: امیدواریم کار ساخت تقاطع غیر همسطح کیانپارس بدون وقفه ادامه پیدا کند و با توجه به روند کار این طرح خردادماه سال 95 به بهره برداری می‌رسد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار