تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶
کد خبر: ۸۸۵۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
40 کیلوگرم انواع موادمخدر امسال در شوش کشف شد
فرماندار شوش گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از 40 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف شده است.

رضا نجاتی در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان شوش با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در زمینه مبارزه بامواد مخدر گفت: طی این مدت همچنین 40 نفر از فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر دستگیر شدند.

وی با اشاره به جمع آوری مراکز عرضه قلیان گفت: تعطیلی مراکز عرضه قلیان باید در اولویت کاری ادارات متولی قرار گیرد و انتظار می رود نسبت به برخورد جدی با این مراکز اقدام شود.

نجاتی از تعطیلی 10 مرکز عرضه قلیان در شهرستان شوش خبر داد.

رییس شورای مبارزه با موادمخدر شهرستان شوش مواد مخدر را تهدیدی جدی برای خانواده ها دانست و گفت: خانواده ها چشم انتظار برخورد جدی مسئولان با این پدیده شوم و خانمان سوز می باشند.

وی با اشاره به اهمیت آموزش و فرهنگ سازی در جهت آگاه سازی جامعه در خصوص مبارزه با مواد مخدر خواستار تلاش همه مسئولان شهرستان در جهت این امر شد و گفت: مواد مخدر منشاء بسیاری از بیماری ها و معضلات اجتماعی است و اعضای شورای مبارزه با مواد مخدر باید با آگاهی از این موضوع ، آموزش و فرهنگ سازی در این رابطه را در اولویت کاری خود قرار دهند.

فرماندار شهرستان شوش بر غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تعطیلی مدارس تاکید کرد و خواستار اجرای برنامه های فرهنگی برای دانش آموزان در مناطق حاشیه ای و محروم این شهرستان شد.

شهرستان شوش در شمال خوزستان بیش از 200 هزار نفر جمعیت دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار