تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۸۸۵۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کلینیک تخصصی بیمارستان ماهشهر راه اندازی شد
مدیر شبکه بهداشت و درمان ماهشهر گفت: کلینیک تخصصی بیمارستان حاجیه نرگس معرفی این شهرستان برای رفاه حال شهروندان راه اندازی شد.

علیرضا قدری افزود: با توجه به تاکید موجود در طرح تحول نظام سلامت و برطرف کردن نیاز همشهریان ماهشهری در خدمت رسانی بهتر، شبکه بهداشت و درمان ماهشهر کلینیک تخصصی بیمارستان حاجیه نرگس معرفی این شهرستان را فعال کرد.

وی اضافه کرد: با فعال شدن و تجهیز کلینیک تخصصی بیمارستان حاجیه نرگس معرفی ماهشهر، پزشکان متخصص در دو نوبت کاری صبح و عصر در تخصص های مختلف و با تعرفه های دولتی خدمات رسانی می‎ کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ماهشهر گفت:پزشکان رشته های تخصصی اطفال، قلب، داخلی، چشم پزشکی، پوست و مو، مغز، اعصاب، ارتوپدی، زنان و زایمان، جراح عمومی و اورولوژی در این کلینیک خدمت رسانی می کنند.

وی تصریح کرد:کلینیک مامایی به منظور ترویج زایمان طبیعی و مراقبت های دوران بارداری برای مادران باردار در این بیمارستان دایر بوده و آماده ارائه خدمت با تعرفه دولتی و طبق مفاد طرح تحول نظام سلامت است.

قدری افزود:ساعات غیرفعال کلینیک نیز، متخصصان به صورت آن کال و مقیم در اسرع وقت بر بالین بیمار حاضر می شوند.

بیمارستان حاجیه نرگس معرفی شهرستان ماهشهر، وابسته به دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با ۱۵۰ تخت ثابت که در سال ۱۳۸۲ توسط حاج ابراهیم معرفی ساخته شد.

این بیمارستان ابتدا به عنوان زایشگاه اهدا شد و سپس به بیمارستان کامل تغییر کاربری یافت.

این بیمارستان دارای بخش های داخلی ، جراحی عمومی، جراحی زنان و زایمان ، کودکان، ارتوپدی، چشم پزشکی، ارولوژی، CCU و دیگر واحدهای پاراکلینیکی و درمانگاهی است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار