تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵
کد خبر: ۸۸۵۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان خبر داد:
اجرای طرح استعدادیابی کشتی در آبادان
رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان از اجرای طرح استعدادیابی کشتی در این شهر خبر داد.

پیمان ادیبی امروز اظهار کرد: در راستای طرح استعدادیابی ورزش و توسعه ورزش قهرمانی، هیئت کشتی آبادان از «حبیب کاکاحاجی» از مربیان باسابقه رده ملی برای اجرای این طرح دعوت کرده است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ جهانی کشتی در آبادان، افزود: پس از این مسابقات جوانان علاقمند زیادی به این رشته ورزشی روی آوردند و متقاضی ثبت نام در این رشته ورزشی شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان تصریح کرد: در همین راستا و به جهت پرورش استعدادهای موجود در رشته کشتی هیئت مربوطه اقدام به اجرای  طرح استعدایابی زیر نظر مربی باسابقه رده ملی کرد.

وی از حفظ سرمایه‌های فعلی کشتی آبادان، رشد آنان تا سطح قهرمانی و استعدایابی ویژه رشته کشتی به عنوان اهداف اصلی اجرای این طرح نام برد.

به گفته رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان، کاکاحاجی متولد بهمن ماه سال 1329 در شهر آبادان و دارای مدرک و سابقه مربی‌گری در تیم ملی در تمام رده‌های سنی اعم از نونهالان، جوانان، بزرگسالان، از جمله هدایت تیم ملی در سال 72 و مسابقات جهانی 1993، تیم ملی نونهالان ایران در مسابقات بین المللی باکو 2014، تیم ملی در چندین دوره جام‌های بین المللی زنده یاد تختی و یادگار امام و مربی‌گری درجه یک ملی است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار