تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱
کد خبر: ۸۸۶۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
باند تولید مواد مخدر صنعتی در اندیمشک متلاشی شد
دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک از انهدام یک باند تولید مواد مخدر صنعتی در این شهرستان خبر داد و گفت: اعضای این باند در عملیاتی مشترک توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) و پلیس مبارزه با مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

صادق جعفری چگنی روز چهارشنبه افزود: در این عملیات که شب گذشته در اطراف شهر اندیمشک اجرا شد چهار نفر اعضای باند دستگیر و مقادیر زیادی مواد و مشتقات شیمیایی مرفین و تجهیزات آزمایشگاهی مورد استفاده در تولید مواد مخدر صنعتی توقیف شد.

وی گفت:با مواد شیمیایی کشف شده حداقل می توان 100 کیلوگرم هرویین تولید کرد.

دادستان اندیمشک همچنین اظهار کرد:افراد دستگیر شده مواد شیمیایی را در چند مرحله از تهران به اندیمشک منتقل کرده بودند.

وی از مشارکت مردم در راستای مبارزه با مواد مخدر و اطلاع رسانی در خصوص فعالیت باندهای قاچاق قدردانی کرد و افزود:انتظار دستگاه قضایی ، امنیتی و انتظامی تعامل و همکاری بیشتر مردم در راستای تامین امنیت پایدار و برخورد با باندهای قاچاق مواد مخدر می باشد.

چگنی افزود:مبارزه با سوداگران مواد مخدر به صورت مداوم در دستور کار دستگاه قضایی ، امنیتی و انتظامی شهرستان اندیمشک قرار داشته و در این راستا با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر با قاطعیت برخورد می شود.

دادستان اندیمشک همچنین به پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر شهرستان اندیمشک در نیمه دوم پارسال اشاره کرد و افزود:این اقدام موجب کاهش جرایم خرد به خصوص سرقت در سطح شهرستان اندیمشک شده و با حمایت عمومی مردم مواجه شده است.

گلوگاه پل زال اندیمشک به عنوان ورودی استان خوزستان در مسیر جاده ترانزیتی تهران ، جنوب با تشدید اقدامات امنیتی و انتظامی برای باندهای قاچاق مواد مخدر نا امن شده است.

شهرستان اندیمشک بیش از 170 هزار نفر جمعیت دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار