تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۸۸۶۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صادق سهرابی مدال خود را به خانواده شهدا تقدیم کرد
صادق سهرابی کشتی‌گیر وزن 58 تیم ملی که نشان طلای کشتی فرهنگی ژاپن را کسب کرده بود، مدال خود را به خانواده معظم شهدا و ایثارگران جنگ تحمیلی تقدیم کرد.

صادق سهرابی پیش از ظهر امروز در نشست شورای بسیج ادارات که با حضور مسئولان سپاه دزفول برگزار شد با خوشحالی تمام مدال قهرمانی آسیایی خود را که در سال 2005 در کشور ژاپن کسب کرده بود به فرمانده حوزه بسیج ادارات تحویل داد تا در اولین فرصت تقدیم خانواده‌های معظم شهدا در دزفول گردد.

فرمانده حوزه بسیج ادارات شهرستان دزفول نیز ضمن تبریک قهرمانی به این ورزشکار ملی‌پوش ایذه‌ای، خانواده‌ وی، مردم و جامعه‌ ورزش کشور، این وزرشکار را افتخار ایران اسلامی و دزفول دانست و افزود: امیدواریم همانطور که سهرابی الگوی مناسبی در قهرمانی است، بتواند الگوی پهلوانی هم باشد.

سید عزیزالله پژوهیده، داشتن روحیه پهلوانی و جوانمردی را رمز موفقیت جهان پهلوان تختی بیان کرد و افزود: کشتی گیران زیادی در طول تاریخ داشتیم ولی هیچ‌یک مانند تختی محبوب نشدند، زیرا این کشتی‌گیر قهرمانی‌اش با پهلوانی و مردمی بودن عجین شد و این روحیه از وی، یک اسطوره، پهلوان و الگوی جهانی ساخت.

وی با تجلیل از حرکت ارزشمند سهرابی سرباز نمونه بسیج ادارات این شهرستان در اهدای مدال قهرمانی‌اش به خانواده شهدا ادامه داد: اهدای مدال قهرمانی صادق سهرابی به خانواده‌ شهدا نیز در همین راستا و افتخار دیگری برای میهن اسلامی‌مان بود که امیدواریم این کارهای ارزشمند ادامه یابد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار