تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۸۸۶۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره ورزش و جوانان رامهرمز خبر داد:
احداث پارک ورزشی رامهرمز با هزینه 2 میلیارد تومانی
رئیس اداره ورزش و جوانان رامهرمز از احداث پارک ورزشی با هزینه 2 میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد.

علی آلبومرادی امروز اظهار کرد: به‌زودی کلنگ احداث پارک ورزشی این شهرستان با هزینه اولیه 2 میلیارد تومان جنب کارخانه گچ این شهرستان به زمین زده خواهد شد.

وی ادامه داد: در راستای بیمه ورزشی ورزشکاران این شهرستان، پیشرفت بیش از 60 درصدی بیمه ورزشی نشانگر رشد و افزایش تعداد ورزشکاران سازمان یافته در رامهرمز است.

رئیس اداره ورزش و جوانان رامهرمز تصریح کرد: در حال حاضر در ورزش فوتبال بانوان دو ملی‌پوش و در پینگ‌پنگ رده نونهالان نیز ملی‌پوش داریم و در حیطه ورزش بانوان بسکتبال، والیبال، پینگ‌پنگ، فوتسال، کاراته، تکواندو، آمادگی جسمانی، ایروبیک و ژیمناستیک بانوان شهرستان فعال هستند.

وی افزود: مسابقات فوتبال و والیبال و بازی‌های بومی محلی نیز هر ساله با حضور تیم‌های ورزشی از روستاهای این شهرستان برگزار می‌شود که در توسعه ورزش شهرستان تاثیر فراوان داشته است.

آلبومرادی در پایان، ضمن تقدیر از کمک‌های تاثیرگذار نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی به‌واسطه جذب بودجه‌های ورزشی گفت: در این راستا تحول بسیار شگرفی در وضعیت توسعه مکان‌های ورزشی صورت گرفته و امیدواریم با حمایت همه خیرین و ورزش دوستان شاهد پیشرفت جوانان در امر ورزش باشیم.
مرجع / فـارس
برچسب ها: رامهرمز
:
:
:
آخرین اخبار