تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۸۸۶۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برنامه‌های هفته بزرگداشت جوان در خوزستان
مديركل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به آغاز هفته جوان همزمان با ميلاد حضرت علي​اكبر(ع)، برنامه​هاي بزرگداشت اين هفته در استان را تشريح كرد.

فرامرز كياني​زاده اظهار كرد: با توجه به شعار سال 94 مبنی بر "دولت، ملت، همدلي و همزباني" و همچنین شعار هفته جوان تحت عنوان "جوان​باوري و جوان‌ياوري"، سعي شده از توان و ظرفيت سازمان​هاي مردم​نهاد حوزه جوانان در راستاي اجراي برنامه​هاي هفته جوان استفاده شود.

وي با اشاره به برگزاری هفته جوان از هفتم تا سيزدهم و به تشریح برنامه‌های خوزستان در این هفته پرداخت و گفت: همايش جوانان و ولايت، همايش مديريت كنترل خشم، برگزاري محفل انس با قرآن و تجليل از 40 قاري برتر قرآن، نشست تخصصي جوانان ولايت​مدار، تجليل از 114 جوان نمونه، نشست تخصصي جوان، مشاركت و سرمايه اجتماعي، ارائه خدمات مشاوره رايگان به جوانان، نشست تخصصي علت تاخير در ازدواج، از برنامه​هاي بزرگداشت هفته جوان خواهد بود.

مديركل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: همچنين حضور سمن​هاي فعال خوزستان در گردهمايي سراسري سازمان مردم​نهاد و نیز حضور سمن​هاي فعال استان در اجلاس جوانان كشورهاي حاشيه​اي درياي خزر از برنامه‌های سازمان‌های مردم‌نهاد حوزه جوانان خوزستان در هفته جوان خواهد بود.

وی همچنین از برگزاری 20 برنامه فرهنگي ورزشي در شهرستان‌هاي استان در هفته بزرگداشت جوان خبر داد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار