تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸
کد خبر: ۸۸۶۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون بهزیستی خوزستان:
کاهش سن اعتیاد به 15 سال هنوز به اثبات نرسیده است
معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی خوزستان گفت: شیوع شناسی مواد مخدر در خوزستان پس از تکمیل طرح پایش اعلام می شود و گزارش های کاهش سن اعتیاد به 15 سال هنوز به اثبات نرسیده است.

علی حسن زاده اظهار کرد: شیوع سه درصدی مواد مخدر در خوزستان مربوط به سال 90 است و گزارش آمار جدید پس از تکمیل طرح پایش شیوع شناسی اعلام می شود.

وی افزود: شاید برخورد یک متخصص و برخورد یک فرد عادی با شیوه بررسی آمار شیوع مواد مخدر و میزان شیوع متفاوت باشد که ترجیح می دهیم گزارش ها در این خصوص پس از تکمیل طرح پیمایش شیوع شناسی ارایه شوند.

حسن زاده گفت: با تکمیل طرح پیمایش می توان گزارش های معناداری در این خصوص به دست آورد که در این پیمایش افراد 15 تا 60 سال مورد بررسی قرار می گیرند.

معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی خوزستان ادامه داد: مرحله نخست طرح پیمایش شیوع شناسی مواد مخدر از ابتدای خرداد آغاز و تا پایان این ماه تکمیل می شود و مرحله دوم آن نیز پس از ماه مبارک رمضان انجام و نتایج آن در اختیار ناظران علمی قرار می گیرد.

وی بیان کرد: در طرح پیمایش سال 90، خوزستان جزو استان های با درصد شیوع بالا از لحاظ مواد مخدر بود که حدود سه درصد شیوع مواد مخدر و استان زنجان جزو کمترین استان ها با زیر یک و نیم درصد شیوع مواد مخدر اعلام شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار