تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۸۸۶۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست شهرداری خرمشهر خبر داد:
ساخت مستند 90 دقیقه‌ای «تن در برابر تانک» در خرمشهر
سرپرست شهرداری خرمشهر از ساخت مستند 90 دقیقه‌ای «تن در برابر تانک» به سفارش شهرداری خبر داد.

عزیز ساعدی امروز اظهار کرد: پیروزی برخاسته از قدرت هوشمند و مومنانه ملت شریف ایران در دوران هشت سال جنگ حق علیه باطل دستاوردی ثبت شده که کشورها از آن الگو گرفته‌اند.

این مسئول با تاکید بر اهمیت نشر ارزش‌های دوران دفاع مقدس عنوان کرد: امنیت و آرامش امروز کشور عزیزمان مرهون خون شهدا، رشادت‌ها و جانبازی رزمندگان اسلام در دوران هشت ساله دفاع مقدس است و باید این رشادت‌ها به نسل جوان امروز انتقال داده شود.

سرپرست شهرداری خرمشهر اضافه کرد: در راستای شناخت نسل جوان از رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس سعی کردیم با هزینه شهرداری خرمشهر یک فیلم مستند با عنوان «تن در برابر تانک» تولید کنیم.

ساعدی به جزئیات ساخت این مستند اشاره کرد و گفت: این مستند 90 دقیقه‌ای به سفارش شهرداری خرمشهر و به کارگردانی بهروز معافیان یکی از صدابرداران حرفه‌ای سینمای ایران و فیلمنامه نویس و مستندساز مطرح کشور، به صورت کاملا حرفه‌ای تهیه و تدوین شده است.

وی در پایان، از پخش این مستند در شب سالگرد ولادت امام زمان(عج) و به مناسبت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر خبر داد و افزود: مقرر شده این مستند متعاقباً در شبکه‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز پخش شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار