تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۸۸۷۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وزیر آموزش و پرورش خبر داد:
افتتاح 110 پروژه آموزشی تا ابتدای مهر در خوزستان
وزیر آموزش و پرورش گفت: تا ابتدای مهرماه امسال 110 پروژه آموزشی در استان خوزستان افتتاح می‌شود.

علی‌اصغر فانی در حاشیه افتتاح مدرسه شهدای رضوی در اهواز در جمع خبرنگاران، هدف از سفر به خوزستان را شرکت در جشنواره خیرین مدرسه​ساز و همایش تجلیل از شهدای زن عنوان کرد و گفت: تا ابتدای مهرماه امسال 110 پروژه آموزشی در استان خوزستان افتتاح می‌شود و در اختیار دانش​آموزان قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه اظهار کرد: همچنین در تمام کشور پیش​بینی شده که بیش از 6 هزار کلاس تا مهرماه سال جاری افتتاح ​شود.

وزیر آموزش و پرورش در ارتباط با پرداخت مطالبات معلمان خاطرنشان کرد: بخشی از مطالبات فرهنگیان پرداخت شده و بخش دوم آن تا سه ماه دیگر پرداخت خواهد شد.

فانی با تاکید بر اینکه دولت با تمام توان در حال تهیه منابع مورد نیاز آموزش و پرروش است، افزود: دولت در اعتبارات محدودیت​هایی دارد که امیدواریم با برطرف شدن این محدودیت​ها بتوانیم بخشی از خواسته​های فرهنگیان را پاسخ دهیم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره‌های خیرین مدرسه‌ساز عنوان کرد: جشنواره خیرین مدرسه​ساز در اقصی نقاط کشور در حال برگزاری است و امیدواریم تعهدات خیرین مدرسه​ساز جهشی در فضای آموزشی کشور ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه در کشور حدود 2 میلیون دانش​آموز در مدارسی که توسط خیرین مدرسه​ساز احداث شده است، تحصیل می‌کنند، افزود: بعد از انقلاب اسلامی روزانه به طور میانگین 7.5 کلاس درس به دست خیرین مدرسه​ساز ساخته شده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار