تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۸۸۷۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شوش:
مسکن مهر شوش تا پایان امسال باید تعیین تکلیف شود
فرماندار شوش ضمن هشدار به دستگاههای اجرایی و خدماتی این شهرستان گفت:تمامی پروژه های مسکن مهر شهرستان شوش باید تا پایان امسال تعیین تکلیف شوند.

رضا نجاتی پنجشنبه در نشست بررسی مشکلات زیرساخت های مسکن مهر شهرستان شوش با حضور نمایندگان استانی و شهرستانی دستگاه های خدمات رسان افزود:در اجرای طرح مسکن مهر در شهرستان شوش و واگذاری طرح ، باز پرداخت پیمانکاران و عدم پرداخت مطالبات پیمانکاران مشکلاتی وجود دارد اما به رغم این مشکلات باید پروژه مسکن مهر تا پایان سال 94 به اتمام برسد.

فرماندار شوش با اشاره به عدم اجرای تعهدات در حوزه مسکن مهر شهرستان افزود: اداره راه و شهرسازی و اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی شهرستان شوش موظف اند در این راستا با پیمانکاران ، تعاونی ها و اعضا برابر مقررات برخورد نمایند.

وی گفت: تمامی دستگاههای اجرایی مرتبط ،تعاونی ها، انبوه سازان و خود مالکان ملزم به اتمام هرچه سریعتر پروژه های مسکن مهر در شهرستان هستند.

فرماندار شوش گفت:طرح مسکن مهر در جهت خانه دار شدن افراد فاقد مسکن و با هدف رفع مشکلات مسکن مردم در دستور کار دولت قرار گرفت که در مواردی با موفقیت هایی همراه بوده و در برخی موارد نیز به دلیل تامین نشدن سهم آورده اعضا و مشکلات زیر ساخت با مشکلات وموانعی مواجهه شده است.

وی خواستار تسریع در اجرای مسکن مهر شهرستان شد و گفت : با حل مشکل زیرساخت های مسکن مهر مشکل تعداد زیادی از ساکنان این مناطق برطرف خواهد شد.

از تعداد سه هزار و 337 واحد مسکن مهر در دست احداث در شهرستان شوش بیش از دوهزار واحد واگذار و مابقی نیز در دست ساخت می باشند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار