تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱
کد خبر: ۸۸۷۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بلاتر بعد از پیروزی در انتخابات فیفا چه گفت؟
پیرمرد سوئیسی از انتخاب دوباره به عنوان رئیس فیفا بسیار خوشحال است. او تاکید کرد که فرد ایده‌آلی برای این پست نیست اما نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرد تا کشتی فیفا را به ساحل آرامش برساند.

در انتخابات ریاست فدارسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا)، این سپ بلاتر سوئیسی بود که توانست با پشت سرگذاشت شاهزاده علی بن حسین اردنی برای پنجمین بار پیاپی به عنوان رئیس فیفا انتخاب شود.

انتخاب بلاتر بعد از این همه رسوایی که فیفا داشت بسیار عجیب بود و طبیعی است که این پیرمرد سوئیسی از انتخاب چند باره خود برای ریاست کرسی فیفا بسیار خوشحال باشد. بلاتر بعد از هاولانج بیشترین حضور را در کرسی ریاست فیفا دارد. هاولانج برزیلی از سال 1974 تا 1998 رئیس فیفا بود و از سال 1998 نیز تا الان این پست در اختیار بلاتر سوئیسی است.

بلاتر بعد از انتخاب به عنوان رئیس فیفا گفت: بدون شک از این انتخاب بسیار خوشحالم. من بار دیگر به عنوان ناخدای کشتی فیفا انتخاب شدم و نهایت تلاش خود را به کار می گیرم تا این کشتی را به ساحل آرامش و نجات برسانم.

او ادامه داد: من این توانایی را داشتم که دوباره به عنوان رئیس فیفا انتخاب بشوم. هر زمان که به این نتیجه برسم که دوران من تمام شده است این پست را با نهایت احترام در اختیار نفر بعدی قرار می‌دهم. باید اعتراف کنم که من فرد ایده‌آلی نیستم و اصلا هیچ کس ایده‌آل نیست اما باید برای پیشرفت فوتبال و اداره هر چه بهتر این نهاد نهایت همکاری را با هم داشته باشیم. اگر در کنار هم باشیم همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار