تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۸۸۷۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کاروان شیفتگان ولایت از دزفول به مرقد امام اعزام می‌شود
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول گفت: کاروان 250 نفره شیفتگان ولایت دزفول با اعزام به مرقد مطهر ،در آیین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) شرکت می کنند.

سرهنگ پاسدار عبدالامیر محتشمی راد روز شنبه در نشست ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) افزود: این افراد در قالب کاروان زیارتی به وسیله پنج دستگاه اتوبوس و نیز خودروهای پشتیبانی عازم مرقد مطهر امام خمینی (ره) خواهند شد.

وی افزود: این کاروان شامل اقشار مختلف مردم ولایتمدار دزفول بوده که به نمایندگی از مردم این شهرستان در آیین بیست و ششمین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب در تهران شرکت خواهند کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول ، هدف از اعزام این افراد به مرقد امام راحل (ره) را بیعت مجدد مردم دزفول با بنیانگذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری عنوان کرد.

حبیب اله آصفی فرماندار ویژه دزفول نیز تبیین افکار و اندیشه های امام خمینی (ره) برای نسل جوان را اقدامی لازم و ضروری برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن دانست و گفت: سالروز ارتحال امام خمینی (ره) فرصتی برای تبیین اهداف بلند انقلاب اسلامی و موفقیت های نظام در عرصه های مختلف بین المللی است.

آیین بیست وششمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) روز 14 خرداد ماه با سخنان رهبر معظم انقلاب برگزار می شود.

720 هزار نفر در بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) از سراسر کشور به تهران سفر می کنند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار