تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۸۸۷۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حنظل عیدانی:
متکدیان رها شده در آبادان باید ساماندهی شوند
رئیس شورای اسلامی شهر آبادان گفت: در حال حاضر متکدیان بسیاری در شهر آبادان رها شده اند که این وضعیت نابسامان باید ساماندهی شود.

حمید حنظل عیدانی اظهار کرد: در حال حاضر متکدیان بسیاری در شهر آبادان رها شد‌ه‌ اند که این وضعیت نابسامان باید ساماندهی شود.

وی با تاکید بر اینکه شهر آبادان بین‌ المللی بوده و باید دارای فضای کسب و کار بین‌ المللی نیز باشد، افزود: چرا در حال حاضر متکدیان به این شیوه در سطح شهر رها شده‌اند؟ دستگاه‌ های اجرایی که در این زمینه نقش دارند باید به شیوه مطلوب این معضل را ساماندهی کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان ادامه داد: تاکنون تذکراتی را در خصوص متکدیان به شهرداری آبادان داده‌ ایم ولی وقتی این مباحث را مطرح می‌ کنیم شهرداری مدعی می‌ شود که ما فقط اظهارنظر می‌ کنیم. اعضای شورای اسلامی شهر آبادان نماینده مردم این شهر هستند به همین دلیل باید مشکلات مردم را مطرح کنند.

حنظل عیدانی با بیان اینکه از سازمان منطقه آزاد اروند انتظار می‌ رود برای تامین منابع مالی ساماندهی متکدیان در آبادان کمک کند، عنوان کرد: از دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی، نیروی انتظامی، شهرداری و سایر دستگاه‌ های شهر آبادان انتظار می‌ رود تا برای رفع این معضل اقدامات جدی انجام دهند.

وی یادآور شد: اغلب متکدیان فعلی شهر آبادان، از دیگر شهرها به این شهر منتقل می‌شوند. مردم آبادان مهمان‌ نواز هستند ولی قرار نیست از پدیده‌ های منفی حمایت کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان، راهکار رفع معضل متکدیان در آبادان را همدلی دانست و گفت: باید همه دستگاه‌ های مربوطه با همدلی و اقدام گروهی این معضل را برای همیشه رفع کنند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار