تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۸۸۷۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر فرودگاه آبادان:
پرواز کویت ـ آبادان ـ کویت برقرار شد
مدیر فرودگاه آبادان گفت: پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان در مسیر کویت ـ آبادان ـ کویت برقرار شد.

محمدرضا رضایی امروز از برقراری پرواز شرکت هواپیمایی آسمان در مسیر کویت خبر داد و اظهار کرد: شرکت هواپیمایی آسمان اقدام به برقراری پرواز در مسیر کویت ـ آبادان ـ کویت در روزهای شنبه و چهارشنبه هر هفته با هواپیمای ATR کرد.

وی با اشاره به ظرفیت فرودگاه و استقبال از افزایش پروازها افزود: مجموعه فرودگاه از سال 93 پیگیر برقراری این پرواز بود که با همکاری شرکت هواپیمایی آسمان این مهم در سال جاری محقق شد.

مدیر فرودگاه آبادان تصریح کرد: در حال حاضر هفتگی بیش از 30 پرواز رفت و برگشت به مقصدهای شیراز، مشهد، تهران و بندرعباس با همکاری شرکت هواپیمایی آسمان در فرودگاه آبادان انجام می‌شود.

رضایی ادامه داد: مسیر اول بین المللی در فرودگاه آبادان با همکاری شرکت هواپیمایی خارجی ایر عربیا در مسیر شارجه ـ آبادان ـ شارجه در مهرماه سال 93 به صورت برنامه‌ای راه اندازی شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش زمینه‌های سرمایه‌گذاری در شهرهای آبادان و خرمشهر و موقعیت فرودگاه از لحاظ امن‌ترین آسمان در شرایط فعلی منطقه این پرواز می‌تواند زمینه ساز برقراری سایر خطوط هوایی به کشورهای همجوار باشد.

رضایی بیان کرد: در سال 93 بیش از 430 هزار نفر مسافر داخلی با 3 هزار و 900 فروند در مسیر آبادان پرواز جابه‌جا شده که رشد 16 درصدی در جابجایی مسافر را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

در حال حاضر فرودگاه آبادان در دو مسیر بین المللی شارجه و کویت و با بیش از 100 پرواز در مسیرهای داخلی تهران، اصفهان، شیراز، خارک ، مشهد، بندرعباس و خارک فعال است.
مرجع / فـارس
برچسب ها: فرودگاه آبادان
:
:
:
آخرین اخبار